اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با اجرای عملیات فیبرکشی اراضی پشتیبانی

امکان یکپارچه‌سازی قبض‌های 11 باسکول در بندر امام فراهم شد

خبرگزاری فارس: معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر خوزستان گفت: با اتصال 11 باسکول مستقر در اراضی پشتیبانی به فیبر نوری امکان صدور بیجک و توزین الکترونیک و یکپارچه‌سازی قبض‌های باسکول فراهم شد.

امکان یکپارچه‌سازی قبض‌های 11 باسکول در بندر امام فراهم شد

جهانگیر نجاتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام با اعلام این خبر اظهار کرد: برای ارائه خدمات و فراهم کردن زیر ساخت لازم جهت سرمایه گذران بخش خصوصی عملیات فیبرکشی در اراضی پشتیبانی منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی (ره) آغاز شد.

وی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) دارای 570 هکتار اراضی بندری موسوم به اراضی پشتیبانی برای واگذاری به سرمایه‌گذاران بخش خصوصی است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر این اراضی از طریق شبکه وایرلس به شبکه رایانه‌ای اصلی بندر متصل هستند که با توجه به اهمیت این اراضی، برنامه‌ریزی برای اجرای 15 کیلومتر فیبر نوری و اتصال شرکت‌های سرمایه گذار از این طریق به شبکه رایانه‌ای این اداره کل در دستور کار قرار گرفت.

نجاتی در ادامه افزود: هم اکنون 11 باسکول مختلف در اراضی پشتیبانی قرار دارد که از طریق فیبر نوری به شبکه رایانه‌ای متصل می‌شوند.

معاون طرح و توسعه اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان تصریح کرد: اجرای عملیات فیبر نوری در اراضی فوق علاوه برافزایش امنیت و سرعت تبادل اطلاعات، موجبات بهره‌مندی  شرکت‌های سرمایه‌گذار از نرم‌افزارهای همچون GCOMS، سیستم هوشمند ورود و خروج کالا، سیستم اتوماسیون اداری و سایر سیستم‌های موجود را فراهم بیاورد.

وی همچنین افزود: با برنامه‌ریزی انجام شده علاوه بر ساختمان‌ها و مراکز اداری شرکت‌های سرمایه گذار، 11 باسکول مستقر در اراضی پشتیبانی به فیبر نوری متصل شده و امکان صدور بیجک و توزین الکترونیک و یکپارچه سازی قبض‌های باسکول شرکت‌های سرمایه گذار با سایر قبض‌های باسکول موجود فراهم شد.

نجاتی خاطرنشان کرد: منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره)در حال حاضر دارای 90 کیلومتر فیبر نوری است که با اتمام فیبر کشی اراضی پشتیبانی، طول شبکه فیبر نوری آن به 105 کیلومتر افزایش خواهد یافت.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول