اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

روابط‌ عمومی باشگاهی که کارش را بلد نیست!

خبرگزاری فارس: باشگاه ابومسلم خراسان در طول سال‌های گذشته همواره با فراز و نشیب‌های بسیار زیادی همراه بوده و در این راه پر پیچ و تاب رسانه‌ها به عنوان پل ارتباطی هواداران و باشگاه همیشه نقش اساسی را ایفا می‌کردند.

روابط‌ عمومی باشگاهی که کارش را بلد نیست!

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، تیم ابومسلم خراسان که امسال سال سوم حضورش در لیگ دسته اول فوتبال را پس از سقوط  از لیگ برتر می‌خواهد تجربه کند،به غیر از برخی از مسایل فنی که تصمیمات آنها بر عهده (هیئت عامل!) یا همان هیئت‌مدیره  و سرمربی است ، یک اشکال بزرگ دارد و آن‌هم بهره نبردن از یک مدیر رسانه‌ای و روابط‌ عمومی قوی است.

متاسفانه از زمانی که باشگاه ابومسلم خراسان به لیگ دسته اول سقوط کرد مدیر روابط عمومی قوی‌ برای این باشگاه انتخاب نشد و در حال حاضر نیز فردی که عنان کار رسانه‌ای باشگاه ابومسلم را بر عهده گرفته است گویا هیچ شناختی از رسانه ندارد و گاهی و تنها گاهی آن‌هم در تماس با برخی رسانه‌های خاص، سعی در مصاحبه‌های جنجالی دارد تا به جای اینکه جو این تیم را آرام کند حاشیه‌ای جدید برای اعضای باشگاه به راه اندازد و تنها ثمره‌اش بولد شدن نام خودش است.

روز گذشته نیز گویا جلسه هیئت‌عامل یا همان هیئت‌مدیره فعلی در باشگاه ابومسلم برگزار شد و اتفاقا خبرهای زیادی را نیز در پی داشته است ،اما متاسفانه این خبر به جای اینکه در اختیار تمام رسانه‌های استان قرار بگیرد تنها و تنها در اختیار یک رسانه قرار گرفته است و رسانه‌های دیگر مورد تایید و گزینش نهایی روابط عمومی باشگاه قرار نگرفته‌اند.

البته این برای نخستین‌بار نیست که روابط‌عمومی ابومسلم اخبار خود را گزینشی در اختیار رسانه‌ها قرار می‌دهد،اما لازم است مسئولان ابومسلم  در عصر ارتباطات و در جایی که دیگر مسئول پروازی ! عملکرد خود را نشان داده است ،در اطلاع رسانی اخبار خود و انتشار آن در رسانه‌ها دقت بیشتری را به خرج دهند و اخبار را نیز گزینش نکنند چرا که این اخبار تنها به واسطه اطلاع‌یابی هواداران منتشر می‌شود.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول