اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان:

کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات جدی راهور همدان است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهور شهرستان همدان گفت: کمبود نیروی انسانی یکی از عمده مشکلات راهور همدان است که در بحث ترافیکی شهر اثرگذار است.

کمبود نیروی انسانی یکی از مشکلات جدی راهور همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی فکری ظهر امروز در کمیسیون عمران و شهرسازی شورای شهر همدان اظهار کرد: در بحث ترافیکی داخل شهر همدان مشکل عمده‌ای وجود دارد به طوری که عمده مناطق شهر همدان با کمبود نیرو مواجه است.

وی تصریح کرد: راهور همدان در تقاطع مزدقینه و تقاطع بابک مشکل بسیاری در زمینه مستقر کردن نیرو دارد و این کمبود نیرو بسیار شدید است به ویژه در روزهای پنج‌شنبه و جمعه که با ترافیک شدیدی مواجه هستیم.

رئیس پلیس راهور شهرستان همدان بیان داشت: در روزهای تعطیل و هنگام برگزاری مراسم‌ها در نقاط مختلف شهر به ویژه در محور بلوار ارم با ترافیک سنگینی مواجه هستیم که می‌طلبد نیروها را شبانه‌روزی داشته باشیم اما با وضعیت نیرویی که ما داریم، وضعیت مطلوب نیست.

وی همکاری و تعامل دستگاه‌های مرتبط با ترافیک شهری را در کاهش تصادفات مؤثر دانست و افزود: در حال حاضر شهرک مدنی تبدیل به شهری با جمعیت حدود 70 هزار نفر شده که این امر می‌طلبد پاسگاهی در آن منطقه ایجاد شود.

فکری ابراز داشت: در همین راستا ناجا برای احداث این پاسگاه به زمینی نیاز داشت که این زمین تاکنون از سوی مسکن و شهرسازی واگذار نشده است.

شهردار منطقه 3 شهر همدان نیز گفت: شهرک شهید مدنی با جمعیت بالای خود یکی از شهرک‌های پرجمعیت همدان است که نیاز به پاسگاه در این منطقه احساس می‌شود.

مرتضی حضرت‌زاده تصریح کرد: زمین‌هایی که راهور برای احداث پاسگاه در شهرک مدنی پیشنهاد کرده است متعلق به مسکن و شهرسازی است اما شهرداری از زمین‌های خود واقع در تقاطع غدیر شهرک مدنی به راهور پیشنهاد کرد که مورد پسند آنها قرار نگرفت.

وی همچنین یادآور شد: راهور در اعمال قانون نقش هدایتی ایجاد کند به طوری که در مواردی می‌توان با هدایت و راهنمایی در مباحث ترافیکی تأثیرگذارتر بود.

عضو شورای اسلامی شهر همدان نیز گفت: ما در حین انجام پروژه‌ای باید تا حد ممکن راه‌های دسترسی را تسهیل کنیم تا انجام یک پروژه موجب نارضایتی در سایر مراحل خدمات‌رسانی نشود.

محمد سعید بیات افزود: علائم ایمنی در هر پروژه‌ای در ابتدای شروع کار نصب می‌شود اما در میانه کار یا از بین می‌رود یا به آن بی‌توجهی می‌شود که باید دقت لازم در این زمینه به کار گرفته شود.

وی تصریح کرد: راهور و شهرداری باید به قدری دوربین‌های ترافیکی را افزایش دهند که نیازی به پلیس راهنمایی و رانندگی در معابر نباشد چرا که هم‌اکنون با کمبود نیرو نیز مواجه هستند.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول