اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شهریور ماه صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از کتابخانه و سالن ورزشی پارک مطهری کرمان

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام و معاون خدمات شهری شهردار کرمان گفت: کتابخانه و سالن ورزشی پارک شهید مطهری کرمان در شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از کتابخانه و سالن ورزشی پارک مطهری کرمان

حسین کردی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان از پیشرفت 75 درصدی احداث سالن ورزشی در پارک شهید مطهری خبر داد و اظهار داشت: این مجموعه ورزشی نیز در شهریور ماه سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با بیان اینکه کار ساخت سالن ورزشی در پارک شهید مطهری از اوایل سال جاری آغاز شده است، ابراز داشت: این سالن در فضایی به مساحت یک هزار و 400 مترمربع احداث می‌شود.

کردی افزود: این سالن دارای دو بخش برای خانم‌ها و آقایان است و 700 مترمربع از فضای این سالن به آقایان و 700 مترمربع آن نیز به بانوان اختصاص داده شده است.

وی از مجهز شدن این سالن ورزشی به وسایل تندرستی، بدن‌سازی، سکوی ‌نشیمن و سرویس‌ بهداشتی خبر داد و هدف از این اقدام را تأمین نیاز، رفاه حال و دسترسی آسان‌تر شهروندان به ویژه ساکنان این منطقه به سالن و تجهیزات ورزشی عنوان کرد.

کردی با اشاره به محوطه‌سازی و نصب آب‌نما در مقابل این مجموعه ورزشی گفت: این سالن ورزشی به همت واحدهای کادر امانی و خدمات و تأسیسات "زیر مجموعه‌های حوزه خدمات شهری شهرداری" در حال ساخت است.

وی از آغاز ساخت گالری در این پارک از اوایل سال جاری خبر داد و مساحت آن را 600 مترمربع اعلام کرد.

این مسئول ابراز داشت: ساخت این گالری تاکنون 75 درصد پیشرفت داشته و با طراحی و نورپردازی خاص و متفاوت در حال احداث است.

کردی اظهار داشت: این گالری فضای زیبا و مناسبی برای برپایی نمایشگاه‌های هنری است و هنرمندان پس از افتتاح این مجموعه می‌توانند با هماهنگی با شهرداری نمایشگاه آثار هنری خود در این مکان برپا کنند.

معاون خدمات شهری شهردار با بیان اینکه کار ساخت سالن آمفی‌تئاتر در این پارک نیز از اوایل تیر ماه آغاز شده است، افزود: این سالن به صورت دو منظوره شامل سالن آمفی تئاتر و سالن برپایی تعزیه ساخته می‌شود.

کردی ابراز امیدواری کرد: این سالن تا اوایل ماه محرم برای برپایی مراسم تعزیه‌خوانی به بهره‌برداری برسد.

وی با اشاره به نامناسب بودن فضای بازارچه خوداشتغالی پارک شهید مطهری از تخریب دیوارهای این مجموعه و اتصال آن به فضای این پارک خبر داد. 

کردی گفت: برای بهبود این فضا عملیات پیاده‌روسازی، کف‌سازی، نصب وسایل بازی برای کودکان، احداث سرویس بهداشتی با 10 چشمه، بهبود فضای سبز و نصب دو برج نور برای تأمین روشنایی این محدوده در حال انجام است. 

وی همچنین از بهره‌برداری از کتابخانه پارک شهید مطهری در شهریور ماه سال جاری خبر داد و افزود: در حال زیباسازی و تجهیز داخل کتابخانه هستیم.

کردی زیربنای این کتابخانه را 800 مترمربع اعلام و بیان کرد: این کتابخانه به سالن مطالعه ویژه بانوان با 350 مترمربع مساحت، سالن مطالعه ویژه آقایان با 350 مترمربع مساحت، مخزن کتاب، سرویس بهداشتی، نمازخانه و آب‌خوری مجهز شده است.

وی بیان داشت: تمام استانداردهای لازم در مورد مسائل ایمنی و بهداشتی در این مجموعه دیده شده و مورد توجه قرار گرفته است.

کردی خاطرنشان کرد: هر سالن این کتابخانه پس از تجهیز به میز و صندلی گنجایش پذیرش بیش از 70 نفر را دارد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول