اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر خبر داد

ساخت سالن ورزشی در شهرک علم‌الهدی شوشتر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر از ساخت سالن ورزشی در شهرک علم‌الهدی این شهرستان خبر داد و گفت: این پروژه هم‌اکنون در مرحله مناقصه و تعیین پیمانکار است.

ساخت سالن ورزشی در شهرک علم‌الهدی شوشتر

خیبر حسینوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر با تاکید بر تلاش برای بومی بودن پیمانکار این پروژه، اظهار داشت: برای ساخت این سالن ورزشی بیش از 4 هزار متر مربع زمین در نظر گرفته شده که این زمین در اختیار اداره ورزش و جوانان قرار گرفته است.

حسینوند درباره اعتبار ساخت این سالن ورزشی، افزود: برای ساخت این سالن ورزشی بیش از سه میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی تاکید کرد: سالن چندمنظوره ورزشی دیگری در جاده صاحب‌الزمان(عج) شوشتر در هفته‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اعتبارات هزینه شده برای این پروژه افزود: برای احداث این سالن بیش از چهار میلیارد و 900 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر ادامه داد: این سالن با مساحت بیش از یکهزار و 500 متر مربع، از مصوبات سفر نخست هیئت دولت به استان خوزستان است.

حسینوند افزود: جایگاه تماشاگران ورزشگاه تختی شوشتر که از سال گذشته کار ساخت آن آغاز شد در شرایط کنونی بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اعتبار اولیه برای ساخت جایگاه تماشاگران این ورزشگاه، بیان کرد: برای این جایگاه تماشاگران بیش از چهار میلیارد و 300 میلیون ریال اعتبار در نظر گرفته شده که باید تا پایان سال مالی 91 (پایان تیرماه) این اعتبار جذب شود.

حسینوند تصریح کرد: اعتبار اختصاص یافته به طور کامل جذب خواهد شد و در این باره هیچ مشکلی وجود ندارد و بار دیگر برای تکمیل این پروژه درخواست تأمین اعتبار مجدد در سال مالی جدید شده است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان شوشتر با اشاره به اینکه برای اتمام این پروژه نیازمند اعتبار جدید هستیم، گفت: برای این مهم درخواست تأمین اعتبار چهار میلیارد و 700 میلیون ریالی از اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان شده است.

انتهای پیام/ل20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول