اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز افتتاح شد

نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی در کرمانشاه

خبرگزاری فارس: صبح امروز نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار علوم قرآن در محل دائمی نمایشگاه‌های استان کرمانشاه واقع در پارک شاهد افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی در کرمانشاه

حجت‌الاسلام محمد آفتابی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در حاشیه افتتاح نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی اظهار کرد: 50 ناشر از شهرستان‌های تهران‌، قم‌، اصفهان و کرمانشاه در این نمایشگاه حضور دارند و مجموعاً 74 غرفه برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفته شده است‌.

 آفتابی با اشاره به محتوای کتب نمایشگاه افزود: محتوای کتب در زمینه علوم قرآنی‌، ادعیه‌، مفاتیح‌، قرآن کتب علما و بزرگان دینی‌، انقلاب و اسلامی و نرم‌افزارهای قرآنی است.

 وی برگزاری محفل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته استان و کشور، غرفه حجاب و عفاف، غرفه کودک و نوجوان‌، غرفه کتاب‌های نماز، غرفه پاسخگویی به احکام و سوالات شرعی را از جمله برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تصریح کرد: علاوه بر شهرستان کرمانشاه همزمان 13 نمایشگاه دیگر کتاب و نرم‌افزار قرآنی در شهرستان‌های تابعه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری 160 جلسه محافل انس با قرآن و جلسات تفسیر قرآن کریم در ایام ماه مبارک رمضان ادامه داد: بخش اعظم این برنامه‌های قرآنی یعنی 120 برنامه در سطح کانون‌های فرهنگی هنری مساجد صورت خواهد گرفت و 40 برنامه قرآنی نیز توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود. 

آفتابی از برگزاری نمایشگاه آثار خوشنویسی قرآنی در شهرستان کرمانشاه، شهرستان سنقر‌وکلیایی و هرسین خبر داد.

وی با اشاره به برگزاری همایش علمی پژوهشی در شهرستان هرسین خاطرنشان کرد: این همایش با رویکرد نقش نیایش در فضای معنوی خانواده، جامعه و با هدف تقویت آن در هرسین برگزار می‌شود.

آفتابی برگزاری 14 مسابقه فرهنگی و هنری در سطح استان "مسابقه پیامکی، کتبی و کتابخوانی" و برگزاری فرهنگ نیایش را از جمله برنامه‌های ماه رمضان عنوان کرد.

مدیر‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در پایان گفت: نمایشگاه بزرگ کتاب و نرم‌افزار علوم قرآنی از تاریخ 29 تیر‌ماه تا 6 مردادماه، همه روزه از ساعت 10 صبح الی 9 شب دایر است.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول