اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ارشاد نوشهر خبر داد

برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصدی در نوشهر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به مناسبت ایام شعبانیه نمایشگاه کتاب با تخفیف 50درصدی در نوشهر آغاز به کار کرد.

برپایی نمایشگاه کتاب با تخفیف 50 درصدی در نوشهر

حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: این نمایشگاه که به مناسبت ایام شعبانیه با تخفیف 50 درصدی در سالن مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) این اداره برپا شد و تا پایان تیر ادامه دارد.

این مسئول افزود: در این نمایشگاه حدود 600 عنوان کتاب با موضوعات مختلف در معرض دید و فروش قرار گرفته که از نظر تنوع قابل توجه و مورد استقبال مخاطبان قرار می‌گیرد.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه 90 عنوان مذهبی، 200 عنوان ادبی، شعر و رمان، 60 عنوان تاریخی، 60 عنوان روانشناسی، 25 عنوان پزشکی و بهداشتی، 45عنوان آموزشی، 20 عنوان آشپزی، 40 عنوان کودک و نوجوان، 10 عنوان ورزشی و 40 عنوان موضوعات دیگر وجود دارد.

توپاحیدری با اشاره به اینکه مخاطبان و کتاب دوستان بیش از 3 هزار جلد کتاب مناسب و دارای ارزش در این نمایشگاه نظاره می‌کنند، اذعان داشت: باید تلاش شود که همواره در شهرستان کتاب‌های خوب و روز در قالب فضاهایی این چنین در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد و در این مسیر نقش کتابخوانان نقش ترغیبی و تشویقی برای برگزار کنندگان است.

این مسئول در پایان متذکر شد: در سال جدید برنامه‌های فرهنگی و هنری متنوعی برای شهرستان نوشهر مصوب شده که امیدواریم با نقش‌آفرینی هنرمندان و حمایت ویژه دیگر مسئولان شهرستان این برنامه‌ها اجرایی شود.

انتهای‌ پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول