اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اوقاف خراسان جنوبی خبر داد

نفرات برتر کنگره شهدای باقریه بیرجند تجلیل شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی گفت: از برگزیدگان نخستین کنگره بزرگداشت شهدای باقریه بیرجند تقدیر شد.

نفرات برتر کنگره شهدای باقریه بیرجند تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی اوقاف خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام محمدطاهر گرایلی اظهار کرد: این کنگره اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شد که 30 اثر به دبیرخانه کنگره ارسال شد و از بین آثار ارسالی پنج اثر به عنوان آثار برتر پذیرفته شد.

وی تصریح کرد: محمد‌رضا عرب‌پور با ارائه مقاله‌ای با موضوع فلسفه مهاجرت امامزادگان به ایران به عنوان نفر اول، ابوالقاسم سلطانی و راضیه احمدی‌شاهرخت با موضوع کرامت امامزاده سعدالله بن موسی الکاظم شاهرخت زیرکوه به عنوان نفر دوم، راضیه احمدی شاهرخت با ارائه شعر با موضوع امامزاده سعدالله‌ابن موسی‌الکاظم (ع) به عنوان نفر سوم، علی‌اکبر مهیمنی با ارائه مقاله فلسفه مهاجرت امامزادگان به ایران و سرگذشت شهدای باقریه به عنوان نفر چهارم و حسن زارع و مریم حیدری با ارائه مقاله فلسفه مهاجرت امامزادگان به ایران به عنوان نفر پنجم معرفی شدند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی ادامه داد: به نفر اول کمک‌هزینه سفر حج عمره، به نفر دوم کمک هزینه عتبات عالیات، نفر سوم کمک‌هزینه سفر به سوریه، به نفر چهارم کمک‌هزینه جهیزیه و به نفر پنجم کمک‌هزینه سفر مشهد مقدس اعطاء شد.  

انتهای پیام/غ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول