اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره اوقاف ملایر خبر داد

اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در ملایر

خبرگزاری فارس: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از اجرای طرح تربیت حفاظ قرآن کریم همزمان با سراسر کشور در شهرستان ملایر خبر داد.

اجرای طرح تربیت حافظان قرآن در ملایر

حجت‌الاسلام رضا زین‌العابدینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با استناد به سخن مقام معظم رهبری در تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی اظهار داشت: تاکنون سازمان اوقاف و امور خیریه در این راستا گام‌های مثبتی را برداشته و بقاع متبرکه سراسر کشور شاهد برگزاری برنامه‌های مختلف در مناسبت‌ها و اوقات فراغت بوده که مردم نیز از این برنامه‌ها استقبال خوبی داشته‌اند.

وی با بیان اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و مسابقات قرآن پیشتاز بوده است، گفت: در این راستا طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت حفاظ و قاریان قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه نیز پیشقدم شده و بنا دارد در سال جاری برنامه جامع را در این زمینه داشته باشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر افزود: این برنامه که با همکاری ادارات، نهادها و مجموعه قرآنی کشور برگزار خواهد شد به تربیت حفاظ و قاریان قرآن اقدام می‌شود که بنا است در این طرح 250 هزار قاری قرآن در سال جاری در کشور تربیت شود.

وی تصریح کرد: در این طرح علاقه‌مندان زیر نظر اساتید و قاریان مجرب در مقاطع سنی مختلف آموزش حفظ و قرائت را خواهند دید و حفظ از یک جزء تا کل خواهد بود که کارهای ابتدایی این برنامه شروع شده و منتظر دستورالعمل‌های بعدی از سوی سازمان برای اجرای طرح هستیم.

زین‌العابدینی اظهار داشت: سهمیه شهرستان ملایر در این طرح یک‌هزار و 200 نفر است و امیدواریم بتوانیم با اجرای این طرح شاهد تربیت افراد بیشتری در این زمینه باشیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر در اجرای برنامه‌های قرآنی و مسابقات مختلف در طی سال‌های گذشته در استان و کشور موفق عمل کرده و سال گذشته شاهد برگزاری مرحله شهرستانی و استانی مسابقات قرآن کریم در ملایر بوده‌ایم.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول