اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط دانشجویان بسیجی زرند

گلزار تک شهید داربید‌خون زرند ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: ساماندهی گلزار تک شهید روستای داربید‌خون شهرستان زرند توسط دانشجویان بسیجی به پایان رسید.

گلزار تک شهید داربید‌خون زرند ساماندهی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان زرند از روند اجرای طرح اردوهای جهادی بسیج دانشجویی شهرستان زرند‌ در مناطق محروم بازدید کردند.

علی مصطفوی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان زرند در جریان این بازدید اظهار داشت: اردوی‌های جهادی دانشجویان بسیجی‌ این شهرستان در قالب 22 گروه خواهر و برادر و با شرکت 500 نفر در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت دانشجویان و جوانان متخصص و به منظور عمق‌بخشی و مقابله با تهاجم فرهنگی، خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی در سطح جامعه و با ایجاد شور و نشاط در بین جوانان و نوجوانان اردوهای جهادی در حال اجرا است.

‌وی عنوان کرد: اردوی‌های جهادی دانشجویان بسیجی‌ شهرستان زرند  به مدت 15 روز در عرصه‌های مختلف ‌فرهنگی و ‌علمی، پرستاری و پزشکی، عمران و آبادانی، ‌کشاورزی، مرمت و زیبا‌سازی مدارس و مساجد، شعار‌نویسی و دیوار‌نویسی ‌در روستاه‌های ‌سیریز‌، حتکن، سربنان، دشتخاک، گوراب و داربیدخون برگزار می‌شود.

مصطفوی ابراز داشت: در اردوهای جهادی برنامه‌های فرهنگی توسط دانشجویان از جمله ‌برپایی کلاس‌های علمی و آموزشی برای دانش‌آموزان مناطق محروم‌، برپایی کلاس‌های آموزش قرآن کریم‌، احکام و نماز، برگزاری نمازهای جماعت همراه با قرائت زیارت عاشورا، مناجات شعبانیه، دعای ندبه‌، کمیل و توسل و قرائت دعای عهد برگزار می‌شود. 

 

وی همچنین‌ از برگزاری یادواره‌ شهید حسینی تنها شهید روستای داربیخون شهرستان زرند خبر داد و گفت: با توجه با ساخت مقبره این شهید توسط دانشجویان بسیجی شهرستان زرند در مراسم اختتامیه اردوهای جهادی یادواره این شهید با حضور تمام شرکت کنندگان در این اردوها و مسئولان شهرستان و خانواده شهدا‌ برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، همچنین امروز کلنگ‌ احداث سالن چند منظوره در جوار مزار تک شهید ‌روستای داربید‌خون توسط مادر شهید سید‌احمد حسینی به زمین زده شد.

علی پور‌رنجبر معاون فرماندار زرند در جریان این بازدید‌ اظهار داشت:‌ این سالن چند منظوره با زیر‌بنای 250 متر‌مربع و‌ کمک 300 میلیون ریالی خانواده شهید سید‌احمد حسینی در مدت زمان یک سال احداث می‌شود.

عملیات احداث مسجد روستای حتکن شهرستان زرند نیز از امروز آغاز شد.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول