اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهر و هریس در مجلس خبر داد

راه‌اندازی مجدد دانشکده پرستاری در شهرستان اهر

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اهر و هریس در مجلس شورای اسلامی از راه‌اندازی مجدد دانشکده پرستاری از مهرماه سال‌جاری در شهرستان اهر خبر داد.

راه‌اندازی مجدد دانشکده پرستاری در شهرستان اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، عباس فلاحی‌باباجان پیش از ظهر امروز در بازدید از بیمارستان اهر و در جمع پزشکان گفت: پس از یک دهه وقفه و تعطیلی دانشکده پرستاری با پیگیری‌های لازم و هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی دانشکده پرستاری و مامایی از مهرماه سال‌جاری با پذیرش دانشجو در دو رشته پرستاری و مامایی فعالیت مجدد خود را در این شهرستان آغاز می‌کند.

وی، همچنین افزود: با راه‌اندازی مرکز NACU در سال‌جاری از اعزام بیماران اورژانسی به مرکز استان جلوگیری می‌شود.

فلاحی‌باباجان همچنین از راه‌اندازی پایگاه انتقال خون در این شهرستان خبر داد و افزود: با آغاز به کار این پایگاه در شهرستان اهر علاوه بر ارائه خدمات و تأمین خون به بیماران این شهرستان به شهرهای همجوار نیز ارائه خدمات خواهد کرد و مشکل کمبود خون در گروه‌های مختلف خونی مرتفع خواهد شد.

این نماینده مجلس گفت: کمبود تخت بیمارستانی، جوابگو نبودن مرکز دیالیز بیمارستان به علت کمبود دستگاه و ارائه خدمات سه شیفته به بیماران باعث نارضایتی بیماران کلیوی شده که با هماهنگی‌های انجام شده و تأمین اعتبارات لازم به زودی شاهد افزایش دستگاه‌های دیالیز بیمارستان اهر و توسعه امکانات و تجهیزات این بیمارستان خواهیم بود.

وی، حوزه بهداشت و سلامت را یکی از حوزه‌های حساس و مورد نیاز عامه مردم برشمرد و افزود: ارتقاء سلامت و بهداشت عمومی شهرستان با راه‌اندازی امکانات بهداشتی درمانی مورد نیاز منطقه میسر است، در این راستا تلاش داریم با تجمیع امکانات مورد نیاز درمانی شهرستان و بهره‌مندی از پزشکان متخصص در حوزه‌های مختلف اعزام بیماران به مرکز استان را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ع20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول