اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

فتنه در سوریه بخش دیگری از سناریوی دشمنان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل گفت: فتنه‌های کشور سوریه بخش دیگری از سناریوی از پیش تعیین شده استکبار برای شکست مسلمانان است.

فتنه در سوریه بخش دیگری از سناریوی دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، حجت‌الاسلام سید محمد موسوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهرستان آران و بیدگل از به راه‌انداختن جنگ تمام عیار علیه حزب‌الله لبنان و حمله به سنگر دوم اسلام به عنوان اقدامات پیش، از این دشمنان اسلام چه آنان که اظهار کفر می‌کنند و چه آنها که مسلمان‌نما هستند یاد کرد.

وی اضافه کرد: در کشور سوریه دشمنان عده‌ای از مخالفان دولت، تروریست‌ها و شورشیان را تشویق به حمله و اقدام علیه نظام حاکم در سوریه کردند.

امام جمعه آران و بیدگل خاطرنشان کرد: در این میان کشورهایی مانند ترکیه، عربستان و قطر نیز جمع شده و با هدف انتقام از سوریه که خط مقدم مبارزه علیه صهیونیست محسوب می‌شود، نقشه‌های مختلفی پیاده کرد‌ه‌اند.

این مسئول بیان داشت: استکبار جهانی نیز بنا دارد از سوریه که در جنگ لبنان و غزه به حزب‌الله کمک کرده و تسهیلات نظامی داده بود انتقام بگیرد و چنین شد که در عملیات تروریستی وزیر دفاع سوریه را ترور کرده و محل شورای عالی امنیت این کشور را دچار مشکل کردند.

موسوی ابراز داشت: در کشور عربستان سعودی دولت آل سعود آزادی را از مردم این کشور سلب کرده و حقوق شهروندی را از آنان گرفته و در اقدامی نیز روحانی سرشناس که از منتقدان دولت بود توسط پلیس عربستان مجروح شده و سپس ربوده می‌شود.

خطیب جمعه آران و بیدگل در ادامه جنایت کشتار مسلمانان میانمار را محکوم و تصریح کرد: کسانی که ادعای طرفداری از حقوق بشر را دارند لازم است تا مردم مسلمان کشور میانمار را نیز مورد توجه قرار دهند که در مظلومیت فراوانی به سر می‌برند.

موسوی افزود: اقلیت مسلمان این کشور توسط دولت، نیروهای نظامی و بودائیان افراطی به خاک و خون کشیده می‌شوند به گونه‌ای که 2 هزار خانه مسلمانان به آتش کشیده شده و 100 هزار مسلمان آواره و 50 هزار نفر دیگر کشته شدند.

وی اضافه کرد: سازمان‌های کنفرانس اسلامی، همکاری اسلامی و همکاری کشورهای آسیای جنوب شرقی باید نسبت به وضعیت این مسلمانان اعتراض کنند که این به عنوان یک وظیفه انسانی نیز مطرح است.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول