اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرج در مجلس:

مانور نظامی آمریکا امنیت منطقه را مختل کرده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کرج، آسارا و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور ارتش آمریکا در آب‌های خلیج فارس و انجام مانورهای نظامی امنیت منطقه را مختل کرده است.

مانور نظامی آمریکا امنیت منطقه را مختل کرده است

عزیز اکبریان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج در واکنش به انتشار اخباری مبنی بر مانور نظامی آمریکا در منطقه اظهار داشت: خاورمیانه از نظرهای مختلف نظامی، سیاسی، اقتصادی و حتی فرهنگی از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

وی تصریح کرد: آب‌های آزاد در خاورمیانه به ویژه خلیج فارس و دریای عمران با توجه به وجود چاه‌های عظیم نفتی همواره از اهمیت اقتصادی بالایی برخوردار بوده و به همین دلیل است که طی ده‌های اخیر، نیروهای نظامی فرامنطقه‌ای در خاورمیانه حضور داشته‌اند.

منافع غرب در ایجاد تنش در خاورمیانه است

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فعالیت‌های رژیم غاصب و نامشروع صهیونیستی گفت: از سوی دیگر غربی‌ها برای تامین امنیت این رژیم نامشروع و منفور تلاش زیادی دارند که در کنار اهمیت اقتصادی منطقه باید گفت که منافع آنها در ایجاد تنش نهفته است.

اکبریان با بیان اینکه حضور ارتش کشورهای فرامنطقه‌ای امنیت خاورمیانه را مختل کرده، گفت: آنها با فریبکاری و ظاهرسازی مدعی هستند که برای تامین امنیت به منطقه ما آمده‌اند، اما لشگرکشی‌های غرب به طور کلی صلح و ثبات این حوزه را برهم زده است.

آمریکایی‌ها از ضعف‌های خود خبر دارند

وی در پاسخ به پرسش خبرنگار فارس در کرج مبنی بر اینکه علت برگزاری رزمایش نظامی آمریکایی‌ها در خاورمیانه چیست؟ گفت: آنها از ضعف‌های خود به خوبی خبر داشته و می‌دانند که در صورت کوچک‌ترین درگیری توان مقابله با ایران را ندارند.

اکبریان اذعان داشت: به همین دلیل این مانورها را برای ایجاد هراس در دل ایرانیان و همچنین فریب حکومت‌های دست‌نشانده منطقه انجام می‌دهند.

این مسئول در پایان تاکید کرد: آمریکا و چند کشور غربی برای پوشانده ضعف‌های خود دست به اینگونه نمایش‌ها می‌زنند و خودشان می‌دانند که برگزاری مانورهای نظامی تاثیری در روحیه ملت و مسئولان ایران ندارد.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول