اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان خبر داد

ابلاغ 261 میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعت و معدن زنجان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان از ابلاغ 261 میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعت، معدن، و خدمات استان زنجان در سال جاری خبر داد.

ابلاغ 261 میلیارد تومان اعتبار به بخش صنعت و معدن زنجان

سعید عباسی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: کانون کارآفرینان در استان‌های مختلف شکل گرفته و انتظار می‌رود در استان زنجان نیز این کانون فعالیت‌های خود را آغاز کند.

وی با بیان اینکه این کانون با حضور نمایندگان بخش دولتی و خصوصی فعال است، افزود: استفاده از نظرات کارشناسی نمایندگان بخش دولتی و خصوصی از اهداف این کانون است.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان با اشاره به حضور افراد صاحب ایده و فکر در این کانون یادآور شد: ارائه طرح‌های مختلف کارآفرینی و بررسی طرح‌های مختلف در این کانون از برنامه مهم این افراد محسوب می‌شود.

وی با اشاره به تفاهمنامه منعقد شده فی مابین معاونت علمی و فرهنگی رئیس جمهور با وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: بر اساس این تفاهم‌نامه از طرح‌های دانش بنیان تا سقف 2 میلیارد تومان حمایت می‌شود.

عباسی با بیان اینکه کارآفرینان می‌توانند از این ظرفیت برای تولید محصولات دانش بنیان استفاده کنند، افزود: کارآفرینان می‌توانند با ارائه طرح‌های دانش بنیان از این تسهیلات استفاده کنند.

وی با اشاره به ابلاغ 261 میلیارد تومان به بخش صنعت، معدن، و خدمات خاطرنشان کرد: بانک‌های عامل باید برای پرداخت این تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار زنجان بر ضرورت استفاده از ظرفیت‌های سرمایه‌گذاری استان زنجان تاکید کرد و افزود: باید بانک‌های عامل در این زمینه استان را یاری کنند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول