اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مطابق با قوانین بین‌المللی

نخستین مسابقات استقامت سوارکاری کشوری برگزار شد

خبرگزاری فارس: برای نخستین بار مسابقات سراسری سوارکاری استقامت در کشور مطابق با قوانین بین‌المللی برگزار شد.

نخستین مسابقات استقامت سوارکاری کشوری برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سرداور مسابقات سوارکاری استقامت کشور در روز دوم لیگ استقامت سوارکاری سراسر کشور جام زاینده‌رود در دهکده زاینده‌رود چادگان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مسابقات سوارکاری استقامت به مدت هشت سال در کشور برگزار می‌شود، اما برای نخستین بار به صورت سراسری و مطابق با قوانین این بازی برگزار شده است.

شیرین سالارتاش اضافه کرد: این مسابقات در کل در 6 مرحله و هر دو ماه یک بار تا اواخر اسفند ماه ادامه دارد.

سرداور مسابقات سوارکاری استقامت کشور با اشاره به اینکه اجرای این قانون به صورت مطلوب به زمان بیشتری نیاز دارد، افزود: تمامی کادر اجرایی و داوران از این قانون مطلع هستند، اما متأسفانه هنوز بسیاری از سوارکاران شرکت کننده در این مسابقه از موارد آن اطلاعی ندارند.

وی افزود: ناگفته نماند که کتاب قانون برگزاری مسابقات لیگ سوارکاری استقامت هنوز از طرف کمیته به هیئت‌ها ابلاغ نشده که به سوارکاران اعلام شود.

سالارتاش با اشاره به اینکه اصفهان تاکنون توانسته چندین بار مسابقات استقامت سوارکاری را برگزار کند، تاکید کرد: این بار که این مسابقات در لیگ و در سطح کشوری برگزار می‌‌شود به طبع در آن ناهماهنگی‌هایی مشاهده می‌شود.

وی پیشرفت بانوان در این رشته ورزشی در سطح جهان را بیشتر از آقایان دانست و اضافه کرد: بانوان ایران در این رشته ورزشی از توانایی بسیار خوبی برخوردار هستند اما متأسفانه حضور چشمگیری در سوارکاری ندارند و فدراسیون درصدد فراهم کردن حضور بیشتر بانوان در این رشته ورزشی است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول