اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز

طرح توسعه اورژانس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افتتاح شد

خبرگزاری فارس: صبح امروز در آیینی با حضور استاندار بوشهر طرح توسعه و استانداردسازی اورژانس بیمارستان سلمان فارسی تامین اجتماعی افتتاح شد.

طرح توسعه اورژانس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر این طرح که از مصوبات سفر اول رئیس جمهور است بزرگ‌ترین اورژانس جنوب کشور محسوب می‌شود و دارای 45 تخت بیمارستانی است.

این طرح که با زیربنای یک‌هزار و 600 مترمربع ساخته شده و دارای باند هلی‌کوپتر است بالغ بر 2 میلیارد تومان هزینه در بر داشته است.

استاندار بوشهر در آیین افتتاح این طرح گفت: سلامتی بزرگ‌ترین نعمت برای انسان‌هاست و باید شکرگزار خداوند باشیم که سالم هستیم.

محمدحسین جهانبخش با اشاره به اینکه تامین اجتماعی پشتوانه سلامت جامعه است گفت: فعالیت شما ارزشمند است و باید گفت که نظام تامین اجتماعی با دستیابی به تکنولوژی تولید علم دارو و تربیت کادر پزشکی جایگاه ویژه‌ای در جهان دارد.

استاندار بوشهر به طرح پزشک خانواده اشاره کرد و افزود: این طرح به توسعه سلامت پایدار کمک می‌کند و همه باید برای اجرای مطلوب آن همکاری کنند.

وی بر توجه به پدافند غیر عامل با توجه به موقعیت حساس استان بوشهر تاکید کرد و گفت: استان بوشهر با وجود موقعیت استراتژیکی که دارد در بخش بهداشت و درمان نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

جهانبخش اظهار داشت: استان بوشهر در بخش بهداشت و درمان در سال‌های اخیر موفقیت‌های چشمگیری داشته و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

وی بیان داشت: با توجه به تامین امکانات مورد نیاز در بخش بهداشت و درمان، باید تلاش شود تا پزشکان متخصص و فوق تخصص بیشتری در استان بوشهر مستقر شوند تا شاهد این نباشیم که مردم استان برای درمان بیماری جزیی نیز به استان‌های همجوار سفر کنند.

استاندار بوشهر افزود: در صورتی که هم‌اکنون نیز پزشکان خوبی در استان داریم اما حضور فوق تخصص‌های رشته‌های مختلف در استان از ضرورت‌هاست.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول