اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ظهر امروز

افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در قزوین برگزار شد

خبرگزاری فارس: افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه ظهر امروز در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد.

افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه در قزوین برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، ظهر امروز همایش افتتاحیه طرح ضیافت اندیشه با حضور حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی امام جمعه موقت شهر قزوین، فرزاد جهان‌بین معاون فرهنگی دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قزوین، مسئولان و مدیران فرهنگی و آموزشی طرح ضیافت اندیشه و جمعی از دانشجویان عضو در این طرح در سالن اجتماعات دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) شهر قزوین برگزار شد.

حجت‌الاسلام عبدالکریم عابدینی طی سخنانی در این مراسم اظهار کرد: طرح ضیافت اندیشه طی 2 هفته در این دانشگاه انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح ضیافت اندیشه برای دانشجویان عضو در این طرح چهار واحد درسی حساب می‌شود، بیان کرد: دانشجویانی که چهار واحد را طی 45 روز می‌گذرانند، می‌توانند با عضویت در این طرح طی 2 هفته چهار واحد را پشت سر بگذارند.

وی ادامه داد: طرح ضیافت اندیشه در سه محور درسی، اخلاق، تفسیر و انقلاب اسلامی همراه با اردوهای داخل شهری و برنامه‌های متنوع دیگر از قبیل نشریه و شب شعر و نقد فیلم و از این قبیل برنامه‌ها اجرا می‌شود.

عابدینی افزود: هر یک از برنامه‌های مذکور امتیاز مخصوص به خود را دارد و کسانی که در آخر از مجموع امتیاز بالاتری برخوردار بوده به اردوی عتبات عالیات و مشهد مقدس فرستاده می‌شوند.

این مسئول عنوان کرد: برای دانشجویان عضو در طرح ضیافت اندیشه برنامه‌های تفریحی از قبیل استخر و برگزاری انواع مسابقات ورزشی در نظر داریم.

عابدینی در خاتمه گفت: 11 مرداد‌ماه امسال اختتامیه طرح ضیافت اندیشه در قزوین است و هرکس در اختتامیه شرکت نکند از هشت نمره فرهنگی این طرح محروم می‌شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول