اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهبهان خبر داد

اختصاص 830 میلیون ‌تومان اعتبار عمرانی به ورزش بهبهان

خبرگزاری فارس: فرماندار بهبهان گفت: از محل اعتبارات عمرانی خوزستان، 830 میلیون تومان به ورزش بهبهان اختصاص یافت.

اختصاص 830 میلیون ‌تومان اعتبار عمرانی به ورزش بهبهان

به گزارش خبرگزاری فارس از بهبهان، فرهاد باذلی‌محبوب صبح امروز در جلسه شورای ورزش و جوانان این شهرستان که در فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: دولت در سال جاری از بودجه‌های جاری کاسته و اعتبارات عمرانی را افزایش داده که در همین راستا امسال 830 میلیون‌ تومان از محل اعتبارات عمرانی استان به پروژه‌های ورزش شهرستان اختصاص یافته است.

وی افزود: در حال حاضر در تلاش هستیم تا از محل اعتبارات توسعه نیز بودجه‌ای را به امر ورزش اختصاص داده تا روند اجرای پروژه‌های این بخش سرعت بیشتری به خود بگیرد.

فرماندار بهبهان با اشاره به مجموعه ورزشی در حال احداث شهید بقایی در این شهرستان تصریح کرد: این مجموعه ورزشی تاکنون با صرف 2 و نیم میلیارد‌تومان، 80 درصد پیشرفت داشته است که در حال حاضر نیز از محل طرح‌های مهر ماندگار اعتباری حدود دو میلیارد تومان دیگر به منظور تکمیل و بهره‌‌برداری به آن اختصاص داده شده است.

وی با یادآوری ضرورت توجه به ورزش بانوان خاطرنشان کرد: عملیات احداث پارک ویژه بانوان در شهرستان آغاز شده و تلاش ما نیز بر آن است که با اختصاص اعتبار لازم، تا سال آینده این پروژه را به بهره‌برداری رسانده تا فضای مناسبی جهت ورزش بانوان بهبهانی مهیا شود.

باذلی‌محبوب با تقدیر از تلاش‌های شبانه‌روزی هیئت‌های ورزشی و کسب افتخارات به دست ورزشکاران بهبهانی در رشته‌های مختلف، بر توجه، حمایت و پشتیبانی از این هیئت‌ها تأکید کرد و گفت: در تلاش هستیم که هیئت کشتی را زیر پوشش دانشگاه آزاد اسلامی، هیئت معلولان را زیر پوشش دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیا، فوتبال را زیر پوشش کارخانه سیمان و هندبال را هم‌چنان زیر پوشش فولاداکسین قرار دهیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: با عنایت به توجه و تقویت هیئت ورزش محلات، از شهرداری و شورای شهر می‌خواهیم با مساعدت مالی، حمایت و پشتیبانی خود از ورزش، در راستای همگانی کردن آن همکاری لازم را انجام دهند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول