اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی بهبهان خبر داد

امحای یک تن مواد مخدر در بهبهان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی بهبهان از امحای یک تن مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

امحای یک تن مواد مخدر در بهبهان

سیدمحسن تقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار کرد: با توجه به اینکه بهبهان در جنوب شرقی خوزستان قرار دارد، دروازه ورودی سه استان بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس به این استان است.

وی افزود: به همین دلیل مواد و کالای مصرفی خوزستان که از این سمت قصد ورود به این استان را دارند، از بهبهان وارد شده و از آن عبور می‌کنند.

فرمانده انتظامی بهبهان ادامه داد: در این میان حجم بالای مواد مخدر مصرفی خوزستان نیز که از سمت مرزهای شرقی کشور به این استان منتقل می‌شوند از بهبهان وارد شده و به همین دلیل حجم مواد کشف شده در ایست‌های بازرسی ورودی این شهرستان بالا و قابل ملاحظه‌ است.

این مسئول تصریح کرد: در اکثر روزها و ماه‌های سال، مأموران انتظامی مستقر در ایست‌های بازرسی بهبهان با تیزهوشی و شجاعت خود، مواد مخدر مختلفی را از خودروهای عبوری و قاچاقچیان کشف و ضبط می‌کنند.

تقی‌زاده با اشاره به کمبود امکانات در ایست‌های بازرسی بهبهان گفت: با توجه به گلوگاه بودن این شهر برای استان و حجم بالای مواد عبوری از مسیرهای منتهی به بهبهان، ایست‌های بازرسی ما با کمبود امکانات بسیاری از جمله سگ‌های موادیاب، دستگاه اشعه ایکس و دوربین‌های مداربسته رو به رو هستند که مشکلات فراوانی را برای ما ایجاد می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: البته آنچه که در اختیار ناجا بوده از ما دریغ نشده اما رفع این کمبودات نیازمند توجه سازمان‌ها و مسئولان کشوری بوده که از توان ناجا خارج است.

فرمانده انتظامی بهبهان با اشاره به ایست بازرسی خیرآباد این شهرستان بیان کرد: برای مثال در حوزه این ایست بازرسی، راه‌های فرعی فراوانی وجود داشته و قاچاقچیانی هستند که از این مسیرها عبور کرده و کنترل همه آنها نیازمند تجهیزات پیشرفته و کارآمدی است که هم‌اکنون از آنها محروم هستیم.

وی در ادامه از انهدام یک تن مواد مخدر در این شهرستان خبر داد و گفت: به منظور اطلاع‌رسانی و نشان دادن گوشه‌ای از زحمات مأموران ما به مردم فهیم بهبهان، یک تن از مواد مخدر کشف شده در روز گذشته در مراسمی در پارک ساحلی خارستان این شهرستان و با حضور جمعی از مسئولان و مردم، از بین برده شد.

تقی‌زاده در پایان تصریح کرد: امیدواریم با توجه ویژه مسئولان به این موضوع و رفع نیازها و امکانات لازم در ایست‌های بازرسی، تمام مواد مخدری که قصد عبور از این مسیر را دارند، کشف شده و عاملان مرگ و نابودی جوانان ما به مجازات عمل خود برسند.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول