اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بهزیستی استان قم خبر داد

واگذاری رایگان انشعابات آب، برق و گاز به مددجویان بهزیستی

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی استان قم گفت: مددجویان متقاضی مسکن مهر، تسهیلات رایگان انشعابات آب، برق و گاز دریافت می‌کنند.

واگذاری رایگان انشعابات آب، برق و گاز به مددجویان بهزیستی

ابراهیم حاجی‌مظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم از فراهم شدن بسترهای مناسب ساخت مسکن مهر برای معلولین و نیازمندان زیر پوشش اداره کل بهزیستی استان قم خبر داد.

وی با بیان اینکه آماده‌سازی زمین مسکن مهر مددجویان بهزیستی بر عهده وزارت راه و شهرسازی است افزود: بر اساس مصوبات هیئت دولت، انشعابات آب، برق و گاز مددجویانی که مسکن مهر به آنان تحویل داده می‌شود رایگان خواهد بود.

مدیرکل بهزیستی استان قم در ادامه از ارائه تسهیلات مسکن به مددجویان بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: مددجویانی که شرایط دریافت تسهیلات مسکن مهر را داشته باشند، تسهیلاتی به میزان 20 میلیون تومان به آنان تعلق می‌گیرد.

وی با بیان اینکه دولت نوید داده است میزان تسهیلات معلولین و افراد زیرپوشش بهزیستی را افزایش دهد گفت: بر اساس وعده‌های دولت این تسهیلات در آینده‌ای نزدیک از 20 میلیون تومان به 25 میلیون تومان افزایش خواهد یافت.

حاجی‌مظفری ادامه داد: این تسهیلات 20 ساله و با سود چهار درصد به مددجویان بهزیستی که در طرح مسکن مهر این اداره کل ثبت‌نام کرده‌اند ارائه خواهد شد.

وی همچنین از ارائه تسهیلات بلاعوض به مددجویان بهزیستی خبر داد و تصریح کرد: تاکنون به صورت میانگین چهار میلیون تومان کمک بلاعوض به هزار نفر از مددجویان بهزیستی ارائه شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قم با تاکید بر اینکه خیرین می‌توانند در بحث مسکن به مددجویان کمک کنند اضافه کرد: تسهیلات مسکن اقشار نیازمند و معلول بهزیستی به دلیل بازپرداخت طولانی مدت شرایط خوبی را برای کمک خیرین به مددجویان فراهم می‌کند.

وی با اشاره به جلب مشارکت‌های مردمی در کمک به مددجویان بهزیستی گفت: از تیرماه سال گذشته تا تیرماه امسال کمک خیرین به مددجویان بهزیستی رشد یافته است.

حاجی‌مظفری با بیان اینکه خیرین در زمینه کمک به مسکن مددجویان بهزیستی به صورت موردی عمل می‌کنند اذعان کرد: کمک‌های خیرین به صورت کلان و نقدی نیست و در بیشتر اوقات این کمک‌ها به صورت غیر نقدی به مددجویان ارائه می‌شود.

میزبانی کریمه اهل‌بیت(س) از 2 هزار مددجوی بهزیستی

وی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: در ماه رمضان که ماه مهمانی خدا نام گرفته است هزار و 500 تا 2 هزار نفر از مددجویان بهزیستی افطاری مهمان سفره کریمه اهل‌بیت(س) هستند.

مدیرکل بهزیستی استان قم با بیان اینکه مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در طول ماه مبارک رمضان روزه خود را در مهمانی مسئولان استان قم باز خواهند کرد خاطر نشان کرد: شب دهم ماه مبارک رمضان مددجویان مهمان استانداری هستند.

وی یادآور شد: هر سال از سوی دفتر آیات عظام به ویژه دفتر آیت‌الله سیستانی مددجویان بهزیستی در ایام ماه مبارک رمضان اطعام می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول