اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار میاندرود خبر داد

اجرای طرح پایلوت نشای دوباره برنج در میاندرود

خبرگزاری فارس: فرماندار میاندرود با اشاره به ضرورت اجرایی طرح‌های جدید با هدف افزایش تولید در بخش کشاورزی از اجرای طرح پایلوت نشای دوباره برنج در یک روستای این شهرستان خبر داد.

اجرای طرح پایلوت نشای دوباره برنج در میاندرود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان میاندرود، نخستین جشنواره نقاشی کودکان و نوجوانان شهرستان میاندرود با ارائه 1500 نقاشی از میاندرود و سایر شهرهای استان مازندران  بعدازظهر امروز به کار خود پایان داد.

در پایان این جشنواره که با نام ایستگاه نقاشی در اوقات فراغت در منطقه اسلام آباد میاندرود برگزار شده بود به تعداد 50 نفر از شرکت‌کنندگان که صاحب برترین نقاشی‌ها شناخته شده بودند با حضور روح الله معافی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش وجوانان استان و علی رجبی فرماندار میاندرود اهدا شد.

رجبی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از اجرای طرح نشای دوباره برنج در یک روستای میاندرود به عنوان پایلوت شهرستانی خبر داد.

وی با اشاره به نشای دوباره برنج در سطح 20 هکتار از مزارع این شهرستان تصریح کرد: این نخستین قدم بود که توسط جهاد کشاورزی میاندرود برداشته شد. در سال آینده قدمی بزرگ‌تر برداشته می‌شود که طرح پایلوت شهرستانی است.

فرماندار میاندرود در این مراسم با اشاره به نبود پارک کودک در این منطقه درباره ساخت مرکز بازی و تفریح کودکان قول مساعد داد.

روح الله معافی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان مازندران نیز طی سخنانی در جمع شرکت‌کنندگان با تاکید بر برنامه‌ریزی برای پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان تصریح کرد: چه بخواهیم و چه نخواهیم باید کشور را در آینده به دست این کودکان و نوجوانان بسپاریم، پس ساختن و آماده کردن مسئولان آینده ضروری و حیاتی است.

وی با تشکر از برگزارکنندگان این جشنواره فرهنگی خواستار تداوم این کار در شهرستان میاندرود شد.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول