اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با ‌استنشاق بوی بنزین و مواد سوختی

سلامتی ساکنان شهرک‌های سیرجان در خطر است

خبرگزاری فارس: سلامتی ساکنان شهرک‌های کوثر و امام علی (ع) سیرجان با ‌استنشاق بوی بنزین و مواد سوختی و همچنین انفجار‌های احتمالی در خطر است.

سلامتی ساکنان شهرک‌های سیرجان در خطر است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، سلامتی ساکنان شهرک‌های کوثر و امام علی (ع) سیرجان با ‌استنشاق بوی بنزین و مواد سوختی و همچنین انفجار‌های احتمالی در خطر است.

بیش از 200 خانوار در این 2 شهرک که در جوار انبارهای نفتی و فرآورده‌های سوختی سیرجان احداث شده‌اند، زندگی می‌کنند.

آنهایی که وضع مالی‌ بهتری داشتند‌ از این مکان رفته‌اند، اما ساکنان کنونی قشر ضعیفی هستند که به دلیل پایین بودن قیمت خانه‌ها آنها را خریداری کرده و به زندگی خود ادامه می‌د‌هند.

بوی بد بنزین و فرآورده‌های نفتی که عامل سرطان نیز است در بخار هوای منطقه موجود است و از سویی حتی با یک حادثه کوچک یا اقدام فردی خرابکار می‌تواند منجر به انفجار شود که باز هم خطرآفرین است و بارها از سوی دلسوزان به مسئولان منعکس شده است.

اجرای یک پل هوایی غیر قانونی و خطرآفرین در جوار این شهرک مضاف بر علت است، شهرداری سیرجان پل‌های هوایی را به بخش خصوصی واگذار کرده است و این پل در محیاشهر که شلوغ‌ترین محل عبور مردم است، دقیقا به جایگاه سی‌ان‌جی خیابان ختم می‌شد که عبور و مرور مردم از ورودی یا خروجی پل خطرناک است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول