اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پایان دیدارهای هفته دوم

وحدت صدرنشین لیگ والیبال قم شد

خبرگزاری فارس: تیم وحدت با کسب دومین پیروزی متوالی، صدرنشین سومین دوره رقابت‌های والیبال باشگاه‌های قم شد.

وحدت صدرنشین لیگ والیبال قم شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم بعد از پیروزی در یکی از دیدارهای هفته نخست از دوره جدید مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم، والیبالیست‌های وحدت دومین پیروزی خود را نیز کسب کرده و به صدر جدول رده‌بندی لیگ والیبال باشگاه‌های قم رفتند.

در حالی که هفته گذشته در آغاز لیگ والیبال باشگاه‌های قم سه مسابقه برگزار شد، بر اساس برنامه‌ریزی هیئت والیبال استان قم، دیدارهای هفته دوم از دور رفت این رقابت‌ها نیز با برگزاری سه دیدار و صدرنشینی تیم وحدت پایان یافت.

در حالی که برگزاری لیگ والیبال باشگاه‌ها در توسعه رشته ورزشی والیبال در قم تاثیر بسیار زیادی داشته است، این هیئت از سال 1389 برگزاری رقابت‌های لیگ این رشته ورزشی را در دستور کار خود قرار داده است و از این مسابقات به خوبی برای رشد و توسعه ورزش والیبال قم بهره‌برداری شده است.

در حالی که از همان دوره نخست استقبال بسیار خوبی از سوی تیم‌های باشگاهی والیبال قم برای حضور در این رقابت‌ها صورت گرفت، اکنون نیز سومین دوره این مسابقات با شرکت شش تیم مدعی در حال برگزاری است تا قهرمان این جام معرفی شود.

دومین هفته از دور رفت فصل جدید مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم با حضور تیم‌های مدعی و انجام سه مسابقه در حالی آغاز شد که تیم‌های مدعی در گام دوم نیز موفق به شکست حریفان خود شدند تا تمام نتایج به سود تیم وحدت رقم بخورد.

در نخستین مسابقه برگزار شده در این دوره از رقابت‌ها که در سالن ورزشی شهید محمود رضائیان قم به انجام رسید، تیم والیبال ‌هاشمی قم به مصاف تیم والیبال شهید نظری قم رفت که این دیدار به برتری تیم شهید نظری انجامید.

والیبالیست‌های تیم ‌‌هاشمی قم در حالی که در نخستین مسابقه خود با نتیجه قاطع و در سه گیم متوالی تیم شیدا را از پیش رو برداشته بودند تا بهترین نتیجه در هفته نخست دوره جدید مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های قم را کسب کنند در هفته دوم با حساب سه بر دو به تیم شهید نظری نتیجه را واگذار کرده و نخستین باخت خود را پذیرا شدند.

در دومین مسابقه هفته نخست لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم، تیم‌های والیبال آموزش و پرورش قم و شیدا در دیداری حساس به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار نزدیک و نفس‌گیر به سود تیم والیبال شیدا پایان یافت.

در این مسابقه دو تیم بازی بسیار زیبایی به نمایش گذاشتند و بازی به گیم پنجم کشیده شد و در نهایت این تیم والیبال شیدا بود که با برتری در گیم پنجم موفق به کسب پیروزی در این دیدار مقابل تیم آموزش و پرورش شد.

سومین مسابقه هفته نخست مسابقات لیگ والیبال باشگاه‌های استان قم بین تیم‌های والیبال قنوات و وحدت، دو تیم از با سابقه‌های لیگ والیبال قم برگزار شد که این دیدار را تیم والیبال وحدت با حساب سه بر دو به سود خود به پایان برد تا صدرنشین لیگ والیبال قم شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول