اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل رعایت نکردن مقررات استاندارد

20 واحد تولیدی متخلف کهگیلویه و بویراحمد به تعزیرات معرفی شدند

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی کهگیلویه و بویراحمد گفت: طی چند ماه اخیر تعداد 20 واحد تولیدی متخلف در این استان به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

20 واحد تولیدی متخلف کهگیلویه و بویراحمد به تعزیرات معرفی شدند

محمد محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: طی چند ماه گذشته از سال جاری تعداد 20 واحد تولیدی متخلف به تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند.

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: بازرسان اداره کل استاندارد با مشارکت شرکت‌های بازرسی همکار از حدود 450 واحد صنفی و مراکز عرضه و فروش فرآورده‌ها و کالاهای مشمول استاندارد اجباری بازرسی به عمل آوردند.

این مسئول ادامه داد: در مرحله اولیه بازرسی، تذکر و اخطاریه‌های لازم را مبنی بر عدم عرضه فرآورده‌های غیر استاندارد به آنان ابلاغ کردیم.

محمدی عنوان کرد: با وجود تذکرات و اخطارهای داده شده در مرحله دوم بازرسی‌ها 20 واحد صنفی متخلف که بدون توجه به اخطارهای قبلی به عرضه محصولات غیر استاندارد مبادرت کرده بودند، شناسایی و اقدامات قانونی لازم در این زمینه صورت گرفت.

وی افزود: این واحدهای صنفی متخلف به سازمان تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد معرفی شدند و پرونده آنان تا حصول نتیجه و اعمال قانون مفتوح و مورد پیگرد قرار گرفته است.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول