اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون پژوهش حوزه‌های علمیه خواهران اعلام کرد

فراخوان آثار پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران از 30 مرداد

خبرگزاری فارس: معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران گفت: فراخوان یازدهمین دوره جشنواره دستاوردهای پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران از 30 مردادماه آغاز می‌شود.

فراخوان آثار پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران از 30 مرداد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران، محمود خالقی اظهار داشت: اساتید، کادر، طلاب و فارغ‌التحصیلان حوزه‌های علمیه خواهران می‌توانند آثار خود را از طریق «سامانه فراخوان‌های پژوهشی» به این جشنواره ارائه کنند.

وی با اشاره به آثار قابل ‌ارائه در این جشنواره تصریح کرد: مقاله با موضوع سال (تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی)، نشریات پژوهشی مدارس علمیه خواهران که از ابتدای سال 1390 به بعد در قالب سالنامه، فصلنامه، ماهنامه و ... منتشر شده‌اند و پژوهش‌های درسی طلاب مقطع سطح 3(کارشناسی ارشد) که در سال تحصیلی 91-90 تهیه شده‌اند در این جشنواره قابل ارائه هستند.

معاون پژوهش مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به شرایط عمومی مربوط به آثار و پدیدآورندگان آنها گفت: آثار ارسالی باید با محتوای تحقیق، تألیف، تصحیح و ترجمه بوده و در فراخوان‌های جشنواره علامه حلی(ره) و جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران شرکت نکرده باشد.

وی با بیان اینکه در هر عرصه فقط یک اثر از متقاضی پذیرفته می‌شود ادامه داد: آثار ارسالی به استثناء نشریه، باید حاصل کار فردی باشد.

خالقی با اشاره به اینکه هنگام ثبت‌نام اینترنتی، فایل الکترونیکی اثر از طریق «سامانه فراخوان‌هایی پژوهشی» به نشانی www.whc.ir  ارسال شود افزود: نیازی به ارسال اصل اثر به صورت پستی در فراخوان یازدهمین دوره جشنواره دستاوردهای برتر پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیست.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول