اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مهرماه امسال

160 دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه لرستان پذیرش می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه لرستان گفت: با موافقت شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم و تحقیقات، 160 دانشجوی دکتری در مهرماه سال جاری در این دانشگاه پذیرش می‌شوند.

160 دانشجوی مقطع دکتری در دانشگاه لرستان پذیرش می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، حسن زمانیان گفت: این دانشجویان در رشته‌های مختلف مقطع دکتری، در دانشگاه مشغول به تحصیل می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه همچنین در مقطع کارشناسی ارشد نیز تعدادی دانشجو مشغول به تحصیل می‌شوند، اظهار داشت: در حال حاضر مصاحبه دانشجویان پذیرش شده در مقطع دکتری این دانشگاه در حال انجام است.

رئیس دانشگاه لرستان، گفت: دانشگاه لرستان، اقدامات اساسی برای افزایش تعداد رشته‌های دانشگاهی به ویژه در مقطع تحصیلات تکمیلی و دکتری انجام داده است تا از این طریق بتوان سطح علمی دانشجویان را افزایش داد.

زمانیان افزود: با تلاش مسئولان دانشگاه برنامه‌ریزی‌های خوبی جهت افزایش رشته‌ها و ارتقای سطح کیفی آموزش‌ها انجام شده و تاکنون بسیاری از این برنامه‌ها محقق شده است.

انتهای پیام/ل۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول