اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی:

نیروی انتظامی با حرمت‌شکنان ماه رمضان برخورد می‌کند

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی گفت: نیروی انتظامی استان با حرمت‌شکنان ماه رمضان به شدت برخورد می‌کند.

نیروی انتظامی با حرمت‌شکنان ماه رمضان برخورد می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، خیبر تیبا ظهر امروز در نشست خبری هفتگی که در سالن اجتماعات معاونت اجتماعی برگزار شد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان تمام اکیپ‌های نیروی انتظامی با هماهنگی متولیان امر مانند بهداشت، بازرسی مجمع امور صنفی و اتحادیه‌های مربوطه برای مقابله با صنف‌های متخلف آماده هستند.

وی افزود: ماموران نیروی انتظامی در ساعات مختلف اقدام به بازرسی از اصناف و واحدهای ارائه دهنده سرویس‌های اغذیه و رستوران‌هایی که برای فعالیت در ماه رمضان مجوز دریافت کرده‌اند، می نمایند.

تیبا تصریح کرد: رستوران‌های داخل شهری برای افرادی که اقامت موقت در سطح شهر دارند و نیز به مسافران خود سرویس دهند و از پذیرش افراد متفرقه در ماه مبارک خودداری کنند.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه اغذیه‌فروشان فاقد مجوز در صورت مشاهده تا پایان ماه رمضان پلمب می‌شوند، ادامه داد: بعد از ماه رمضان به پرونده این افراد رسیدگی می‌شود در صورتی سابقه نداشته باشند از آنها تعهد گرفته می‌شود اما اگر سابقه‌دار باشند پروانه آنها مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

تیبا با بیان اینکه در اماکن عمومی مردم باید شئونات این ماه را رعایت کنند، ادامه داد: مردم باید در این ماه وضعیت ظاهری جامعه و شان این ماه را حفظ کنند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته با 11 واحد صنفی متخلف به شدت برخورد شد، ادامه داد: امسال هم تلاش می‌کنیم تا با همکاری صنوف و مردم میزان تخلفات کاهش یابد و در این رابطه از طریق کمیسیون‌های لازم و مجامع صنفی هماهنگی‌های لازم صورت گرفته است.

رئیس پلیس امنیت عمومی آذربایجان‌غربی خاطرنشان کرد: مردم باید در صورت برگزاری مراسم و جشن با اماکن هماهنگ شوند تا براساس اردوها و مراسمات تذکرات لازم به آنها ارائه شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول