اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری:

آموزش کارگران زیربنای اصلی امور است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: آموزش نیروی کار زیربنای اصلی امور است که باید به صورت یک فرهنگ در جامعه امروزی نهادینه شود.

آموزش کارگران زیربنای اصلی امور است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، داود شیوندی بعد از ظهر امروز در نشست کارگاه آموزشی نمایندگان کارگران واحد‌های تولیدی استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: در صورتی که نیروی کار آموزش دیده و مجرب در اختیار داشته باشیم، در عرصه کار و تلاش دارای بهره‌وری، اثربخشی و کارایی مطلوبی خواهیم بود.

وی افزود: بهره‌وری یکی از اصولی‌ترین مواردی است که نیروی کار باید در زمینه تخصص خود داشته باشد.

شیوندی بر ضرورت آموزش نیروی کار تاکید کرد و گفت: استفاده صحیح از امکانات، تجهیزات، ماشین‌آلات و هدایت نیروی انسانی در مسیر اهداف از پیش تعیین شده و سازماندهی بهینه امور تنها از طریق آموزش مناسب نیروی کار انجام می‌گیرد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در صورتی که به آموزش نیروی کار بهایی داده نشود، در انجام وظایف محوله خلل ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: برای ارتقاء فرهنگ کار، تعامل و استفاده درست از قوانین و مقررات باید به اهمیت آموزش نیروی کار توجه ویژه داشته باشیم.

شیوندی بیان داشت: تعامل بین کارگر و کارفرما که مکمل یکدیگر هستند زمانی در مسیر دلخواه قرار خواهد گرفت که وظایفی که به ما محول شده با علم و آگاهی کامل انجام گیرد.

وی‌ آموزش را نقشه راه و زیربنای اصلی امور عنوان کرد و افزود: آموزش نیروی کار باید به صورت یک فرهنگ در جامعه امروزی نهادینه شود.

شیوندی تاکید کرد: ما زمانی می‌توانیم از حقوق خودمان دفاع کنیم که آشنایی کاملی به قوانین، آئین‌نامه‌ها و بخشنامه‌های مرتبط با موضوع کار داشته باشیم.

انتهای پیام‌/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول