اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

اعتیاد فقیر و غنی نمی‌شناسد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: این بلای خانمان‌سوز اعتیاد و مواد مخدر به هیچ‌عنوان تفاوتی بین فقیر و غنی قائل نیست و گریبان هر دو را می‌گیرد.

اعتیاد فقیر و غنی نمی‌شناسد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه نادر قاضی‌پور پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: از نخستین روزهایی که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید ضدانقلاب با پشتیبانی بیگانگان جنگ را به مردم این منطقه تحمیل کرد ولی با ایستادگی و پایداری رزمندگان اسلام کاری از پیش نبرد و امروز نیز از حربه مواد مخدر استفاده می‌کند.

وی تصریح کرد: انقلابی‌ترین و متدین‌ترین نیروهای جان برکف انقلاب هم‌اکنون فرزندان خود را در دام اعتیاد می‌بینند پس باید از طریق در نظر گرفتن شرایط کنونی هوشیار بوده و مقابل این حربه دشمن چاره‌اندیشی کرد تا دامنه این بلای خانمان‌سوز بیش از این وسعت پیدا نکند.

قاضی‌پور اضافه کرد: نیروهای حکومتی و دستگاه‌های اجرایی چنانچه با همه توان و تجهیزات به میدان مبارزه وارد شوند هیچ‌گاه موفق نمی‌شوند مگر اینکه همه اقشار جامعه و خانواده‌ها در کنار آنها قرار گرفته و به هر شکل ممکن یاری رسانند.

وی منشاء اعتیاد را استفاده از برنامه‌های ماهواره‌ای دانست و گفت: اعتیاد از فساد و فساد هم از ماهواره ناشی می‌شود، پس باید از درون خانواده با فساد مبارزه کرد تا اعتیاد ریشه‌کن شود و همچنین نباید گفت که اعتیاد فقط گریبانگیر فقرا می‌شود بلکه افراد زیادی دارای شغل، درآمد و موقعیت اجتماعی نیز گرفتار می‌شوند.

نماینده مردم ارومیه ماه مبارک رمضان را فرصت مناسبی برای تبلیغات دانست و اضافه کرد: این ماه مبارک فرصت مناسبی به دست می‌دهد تا ضمن روزه‌داری علیه مسببان این معضل اجتماعی نیز تلاش کنیم.

قاضی‌پور خطاب به مسئولان گفت: اگر به اهمیت این مسئله توجه نکنید دشمن داخل خانه شما هم خواهد شد.

نماینده مردم ارومیه در مجلس اظهار داشت: به محیط‌های زندان باید رسیدگی شود، همه مردم باید به همسر و فرزندان خود توجه کافی نشان دهند، به ویژه مسئولان باید برای پاک نگه‌داشتن جامعه همت کنند زیرا این حکومتی که تاسیس کرده‌ایم به راحتی به دست نیامده است.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول