اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی استان قزوین خبر داد

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در قزوین

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی استان قزوین از اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و تجهیزات ماهواره‌ای و دستگیری 22 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر در این استان خبر داد.

اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر در قزوین

سردار مسعود جعفری‌نسب در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: اجرای طرح پاکسازی نقاط آلوده به مواد مخدر و تجهیزات ماهواره‌ای، 22 معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی شهرستان تاکستان روز گذشته با اجرای طرح جمع‌آوری معتادان و خرده‌‌‌فروشان مواد مخدر و تجهیزات ماهواره‌ای آشکار در روستای دیال‌آباد این شهرستان با هماهنگی غذایی، چندین منزل مسکونی را مورد بازرسی قرار دادند.

جعفری‌نسب تصریح کرد: مأموران با حضور فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان در این روستا ضمن کشف 103 گرم انواع مواد مخدر، سه دستگاه ترازوی دیجیتالی کوچک، 200 قطعه انواع تجهیزات ماهواره‌ای، 11 نفر را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان قزوین ادامه داد: در اجرای این طرح مأموران انتظامی این استان در بازرسی از پنج منزل مسکونی و سه دستگاه خودرو، هشت معتاد و خرده‌فروش مواد مخدر را دستگیر کردند.

جعفری‌نسب خاطرنشان کرد: مأموران انتظامی شهرستان البرز نیز روز گذشته در طرح دستگیری خرده‌فروشان و معتادان مواد مخدر، هنگام کنترل خودروهای عبوری از حسن‌آباد به نصرت‌آباد به یک دستگاه سواری پژو 405 مشکوک و خودرو را متوقف کردند که در این اقدام 380 گرم ماده مخدر هروئین کشف و سه سرنشین خودرو دستگیر شدند.

انتهای پیام/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول