اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی کرمان:

بیش از 21 هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی در کرمان صورت گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: از ابتدای امسال 21 هزار و 255 بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی در شهرستان کرمان انجام شده است.

بیش از 21 هزار بازدید از مراکز عرضه فرآورده‌های دامی در کرمان صورت گرفت

محمدمهدی یزدان‌پناه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمان اظهار داشت: با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش خرید و مصرف فرآورده‌های خام دامی از جمله گوشت سفید و قرمز توسط شهروندان طرح ویژه نظارتی از اواخر تیرماه در سطح شهرستان آغاز شده و تا پایان ماه رمضان ادامه دارد.

وی افزود: این طرح به منظور تشدید کنترل و نظارت بهداشتی بر مراکز توریع و عرضه  فرآورده‌های خام دامی در قالب دو اکیپ ثابت و چهار اکیپ سیار دامپزشکی توسط کارشناسان بخش نظارت این شبکه انجام می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان کرمان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 21 هزار و 255 بازدید از مراکز تولید، توزیع و عرضه فرآورده‌های دامی شامل واحدهای عرضه گوشت قرمز، سفید و آبزیان، ضمائم خوراکی، لبنیات، تخم مرغ، کارگاه‌های بسته‌بندی، سردخانه‌ها و کارخانه‌های فرآورده‌های گوشتی انجام شده است.

یزدان‌پناه با اشاره به عرضه گوشت قرمز با تأییدیه سلامت از شهروندان خواست گوشت را از مراکز عرضه مجاز و مورد تأیید دامپزشکی تهیه کنند و در صورت مشاهده تخلف مراتب را به شبکه دامپزشکی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ح30/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول