اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران:

طرح تشدید نظارت بر بازار گچساران آغاز شد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گفت: طرح نظارتی ماه مبارک رمضان با رویکرد تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی در گچساران آغاز شد.

طرح تشدید نظارت بر بازار گچساران آغاز شد

رضا شریفی صبح امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام ماه مبارک رمضان و به منظور پیشگیری از هرگونه کمبود و افزایش غیر منطقی قیمت کالاها و خدمات، طرح تشدید نظارت بر بازار این شهرستان اجرایی شده است.

وی ابراز داشت: نظارت بر بازار، تشدید نظارت و بازرسی بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی، خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی و تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی از جمله برنامه‌های این طرح نظارتی است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با اشاره به تشدید نظارت بر ارائه کیفی و کمی نان توسط نانوایی‌ها خاطرنشان کرد: کالا‌های اولویت‌دار در اجرای این طرح شامل مواد پروتئینی، خرما، شیرینی، نان، لبنیات، برنج، روغن، شکر، زولبیا، بامیه و سبزیجات و میوه است.

شریفی اذعان داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران با بسیج همه نیروها و با همکاری بازرسان مجمع امور صنفی سعی در برقراری وضعیت مطلوب و نسبی در بازار این شهرستان دارد.

وی اجرای طرح تشدید نظارت بر بازار را در راستای اجرایی کردن سیاست‌های تنظیم بازار، نظارت و کنترل و تعدیل قیمت‌ها عنوان کرد.

شریفی با بیان اینکه با متخلفان به شدت برخورد می‌شود، از بازاریان و اصناف گچساران خواست تا همکاری لازم را با بازرسان صنعت، معدن و تجارت داشته باشند.

وی انواع مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، میوه و سبزیجات، روغن، برنج، خرما و شیرینی‌های مخصوص این ماه را از جمله مواد پر تقاضا در این ماه برشمرد.

شریفی با اشاره به استفاده از توان و ظرفیت تشکل‌های صنفی به منظور تسریع در رسیدگی به تخلفات و شکایات مردمی تصریح کرد: با هماهنگی‌های صورت‌ گرفته با اداره تعزیرات حکومتی گچساران پرونده‌ها در کمترین زمان ممکن و در مواقع ضروری خارج از نوبت رسیدگی می‌شود.

رئیس صنعت، معدن و تجارت گچساران از آماده‌سازی جایگاه و غرفه‌های نمایشگاه ضیافت خبر داد و گفت: این نمایشگاه در 30 غرفه و به‌ مناسبت ماه رمضان به‌منظور تعدیل قیمت‌ها در محل پارک نفت برگزار می‌شود.

شریفی از مردم خواست تا در صورت مشاهده تخلفات کالا و تخلفاتی از قبیل گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و عدم درج قیمت روی اجناس از سوی اصناف، مراتب را با شماره تلفن 124 ستاد خبری مستقر در واحد بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت گچساران گزارش دهند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول