اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهور استان البرز خبر داد

طراحی برنامه ویژه برای دور دوم سفرهای استانی در البرز

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز از طراحی برنامه ویژه برای دور دوم سفرهای استانی در البرز خبر داد.

طراحی برنامه ویژه برای دور دوم سفرهای استانی در البرز

حبیب کمالوند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: بر اساس تجارب سال‌های قبل در ماه مبارک رمضان میزان سفرهای برون شهری در ایران به شدت کاهش می‌یابد.

وی تصریح کرد: علت کاهش سفرها این است که مردم مومن و روزه‌دار کشورمان بر اساس تعالیم دین مبین اسلام نمی‌توانند در هنگام سفر فرایض و واجبات دینی خود را انجام داده و به همین دلیل طی ماه مبارک رمضان میزان سفرهای برون شهری در ایران به شدت کاهش می‌یابد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود: با توجه به اینکه این ماه پرفیض و برکت در انتهای مرداد ماه سال جاری به پایان رسیده و تا بازگشایی مدارس یک ماه فرصت باقی می‌ماند، به طور قطع حجم اصلی سفرهای تابستانی در شهریور ماه سال جاری انجام می‌شود.

طراحی برنامه ویژه برای دور دوم سفرهای استانی در البرز

کمالوند ادامه داد: به همین منظور در پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز جلسات ویژه‌ای را برگزار کرده تا برای خدمات‌رسانی در دور دوم سفرهای تابستانی مردم آمادگی‌ کامل داشته باشیم.

وی افزود: در همین راستا طرحی نیز آماده شده که برای اجرای آن ماموران پلیس راهور در حال آماده‌سازی خود و تجهیزات مورد نیاز هستند.

با حجم بالای سفرهای تابستانی روبه‌رو خواهیم بود

این مسئول با اشاره به افزایش تعطیلات عید سعید فطر در کشورمان گفت: بر اساس تقویم روزهای بیست و نهم و سی‌ام مرداد ماه که روزهای یکشنبه و دوشنبه است، تعطیل خواهد بود که بر اساس یک سنت روز شنبه نیز اکثر ادارات حالت نیمه تعطیل پیدا می‌کنند.

کمالوند ادامه داد: به همین دلیل خود را آماده یک موج بزرگ مسافرت‌های تابستانی در قالب دور دوم این سفرها کرده که برای تامین امنیت مسافران نیازمند طراحی‌ برنامه‌های ویژه هستیم.

وی تاکید کرد: از هم اکنون آمادگی ارائه خدمات از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در استان البرز وجود دارد و امیدواریم تابستان امسال با کاهش خسارات و تصادفات جاده‌ای در استان همراه باشد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: برای تحقق این مهم نیازمند همراهی مردم با پلیس و ماموران دستگاه‌های ذی‌ربط هستیم و امیدواریم رانندگان و مسافران تابستانی در طول مسیر به قوانین راهنمایی و رانندگی توجه جدی داشته باشند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول