اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت هیئت فوتبال

کلاس مربی‌گری سطح یک فوتسال بانوان در یاسوج برگزار شد

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همت هیئت فوتبال این استان، کلاس مربی‌گری سطح یک فوتسال بانوان در یاسوج برگزار شد.

کلاس مربی‌گری سطح یک فوتسال بانوان در یاسوج برگزار شد

آرمان قنبرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: کلاس مربی‌گری سطح یک فوتسال بانوان در یاسوج برگزار شد.

وی گفت: در این کلاس که به مدت پنج روز از تاریخ 27 تیرماه تا اول مردادماه امسال به صورت تئوری و عملی صبح و عصر در سالن آموزش اداره‌کل ورزش و سالن ورزشی 9 دی مجموعه کوثر یاسوج برگزار شد، شرکت‌کنندگان زیر نظر یاری مدرس فدراسیون فوتبال کشور با آخرین اصول مربی‌گری رشته فوتسال آشنا شدند.

وی گفت: در این کلاس دروس مربی‌گری شامل تغذیه، فیزیولوژی، داوری به صورت تئوری و دروس عملی شامل لمس توپ، پاس، دریبلینگ، شوت به دروازه، بازی‌های دفاعی و حمله‌ای و چرخشی دو در مقابل دو آموزش داده شد.

قنبرزاده همچنین از مراسم قرعه‌کشی مسابقات فوتسال جام رمضان ادارات و نهادهای استان در یاسوج خبر داد و گفت: در این مراسم که با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان، پرویز موسوی رئیس هیئت فوتبال، دبیر هیئت فوتبال استان، بازیار رئیس هیئت ورزش‌های همگانی و سرپرستان تیم‌های شرکت‌کننده در این مسابقات در محل سالن آموزش اداره‌کل ورزش و جوانان برگزار شد، پیرامون قوانین و مقررات اجرایی و انضباطی و داوری این مسابقات توضیحات لازم توسط مسئولین برگزاری ارائه شد.

این مسئول افزود: در پایان قرعه‌کشی صورت گرفت و تیم‌ها در هفت گروه چهار تیمی و یک گروه سه تیمی به صورت دوره‌ای با هم رقابت خواهند کرد که از هر گروه دو تیم برتر راهی مرحله دوم خواهند شد که به صورت حذفی برگزار می‌شود و هشت تیم برتر مرحله حذفی در مرحله سوم به صورت دوره‌ای در دو گروه چهار تیمی مسابقات را پیگیری خواهند کرد.

قنبرزاده یادآور شد: در مرحله نیمه نهایی نیز چهار تیم برتر مرحله سوم به صورت ضربدری پیکار خواهند کرد و دو تیم برتر راهی فینال و دو تیم بازنده دیدار رده‌بندی را برگزار خواهند کرد.

وی افزود: تیم قهرمان این مسابقات در صورت برگزاری مسابقات استانی به عنوان نماینده شهرستان بویراحمد در مسابقات استانی کارکنان حضور خواهد یافت.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول