اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان:

هیچ مدرسه‌ای در دشتستان تعطیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان گفت: در سال تحصیلی جدید هیچ مدرسه‌ای در دشتستان تعطیل نمی‌شود.

هیچ مدرسه‌ای در دشتستان تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان بخشعلی دهقایدی شامگاه دوشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: ماه رمضان یک ماه خاص و ارزشمند است که برکات زیادی برای مسلمانان دارد و باید از فیوض و برکات این ایام بهره‌مند شویم.

وی یادآور شد: تقویت فضای معنوی در جامعه از برکات رمضان است و برپایی جلسات دینی و قرآنی و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی نیز در این ماه نمود ویژه‌ای دارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان به اهمیت آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: آموزش و پرورش از گسترده‌ترین نهادهای تربیتی و آموزشی در سطح جامعه است و تاثیرگذاری این نهاد بسیار زیاد است.

وی افزود: اجرای طرح تحول بنیادین از مهم‌ترین اقدامات دولت نهم و دهم در پیشرفت و توسعه آموزش و پرورش است و بدون اغراق شاهد تلاش همه‌جانبه وزارت آموزش و پرورش در موفقیت دانش‌آموزان هستیم.

معاون اجتماعی فرماندار دشتستان خاطر نشان کرد: اجرای صحیح طرح جدید آموزشی امری مهم است و مشارکت و حمایت در اجرای این طرح مهم در نظام آموزشی جدید از وظایف همه مسئولان و مردم است.

دهقایدی با اشاره به اینکه امکانات تحصیلی افزایش یافته است گفت: در سال تحصیلی آینده هیچ مدرسه‌ای در دشتستان تعطیل نمی‌شود و تعطیلی مدارس در این شهرستان به ویژه در مناطق دورافتاده و روستایی به هیچ وجه پذیرفتنی نیست.

وی از برگزاری جشن ریشه‌کنی کامل بی‌سوادی در دشتستان خبر داد و اذعان کرد: امیدوار هستیم به زودی شاهد اجرای جشن ریشه‌کنی بیسوادی باشیم و البته مسئولان نهضت سوادآموزی در این مسیر همت ارزشمندی دارند.

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار دشتستان افزود: طرح هجرت و اردوهای جهادی از اقدامات مناسب آموزش و پرورش و بسیج سازندگی است که در محرومیت‌زدایی از مناطق دوردست بسیار تاثیرگذار است.

دهقایدی اذعان کرد: اردوهای طرح هجرت موجب افزایش روحیه کارآفرینی دانش‌آموزان می‌شود و باید تداوم یابد.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول