اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید بویین زهرا:

اشاعه فرهنگ ایثار از وظایف رزمندگان پیشکسوت است

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا گفت: اشاعه فرهنگ ایثار از جمله وظایف رزمندگان پیشکسوت است.

اشاعه فرهنگ ایثار از وظایف رزمندگان پیشکسوت است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌ زهرا، سجاد اینانلو صبح امروز در دیدار با تعدادی از جانبازان شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه اقتدار چشمگیر جمهوری اسلامی ایران امروز مرهون رشادت‌ها و جانفشانی‌های رزمندگان اسلام در ایام دفاع مقدس است، اظهار کرد: ملت قهرمان و شهید پرور ایران اسلامی امروز با پیروی از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر، ولایت‌مداری و اراده قوی خود را به تمام متجاوزان و زورگویان عالم نشان داده و سبب هراس دشمنان می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا افزود: دشمنان امروز در تلاش هستند تا با انواع برنامه‌ها و ابزار انحرافی خود ملت ایران را از مسیر بالندگی و پیشرفت بازداشته و سبب سرافکندگی و خفت ملت شوند اما قطعا حضور حداکثری و بصیرت والای مردم چنین اجازه‌ای را به دشمنان نمی‌دهد.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون کشور را از سه بعد گوناگون تهاجم سخت، نیمه سخت و نرم مورد هجوم و ضربه قرار داده‌اند، عنوان کرد: ملت ایران با شجاعت و قدرت معنوی خود در برابر دشمنان ایستاده است و اکنون نیز دشمنان در تلاش برای ورود نرم به کشور هستند که لازم است برنامه‌های ویژه در این زمینه از سوی مسئولان و متولیان فرهنگی به اجرا در آید.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر تعداد زیادی از شبکه‌های ماهواره‌ای مخالف نظام مقدس جمهوری اسلامی تبلیغ می‌کنند، افزود: لازم است که مسئولان و متولیان فرهنگی کشور با برنامه‌ریزی و دغدغه بیشتر زمینه را برای دفع تهاجمات افسار گسیخته دشمنان فراهم کنند.

اینانلو با اشاره به نقش ویژه جوانان و نوجوانان در مسیر حفاظت و پاسداری از ارزش‌ها و معیار‌های حقیقی و ناب انقلاب اسلامی تصریح کرد: امروز سازندگی و پیشرفت کشور جزو اولویت‌های بسیار مهم محسوب می‌شود که آحاد ملت و بسیجیان باید با حضور در این عرصه، زمینه را برای اقتدار و عزت والای نظام اسلامی فراهم کنند.

وی افزود: مجموعه ارگان‌های کشوری امروز همکاری بسیار سازنده و مؤثری با یکدیگر داشته که همین امر می‌تواند اقتدار و عزت روز افزون نظام اسلامی را افزایش دهد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویین ‌زهرا با بیان اینکه وحدت و همدلی نیاز کنونی نظام اسلامی است، خاطرنشان کرد: لازم است که با همکاری میان تمامی مردم و مسئولان زمینه برای پیشرفت و اقتدار کشور فراهم شود.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول