اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان خبر داد

اعطای 15.4 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در زنجان

خبرگزاری فارس: سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان از اعطای 15.4 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد استان زنجان خبر داد.

اعطای 15.4 میلیارد تومان تسهیلات به مددجویان کمیته امداد در زنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، سعید عباسی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مرحله نخست تسهیلات بانکی اختصاص یافته به مددجویان کمیته امداد استان زنجان به شبکه بانکی استان ابلاغ شده است.

وی با اشاره به ماده 76 و 77 قانون بودجه افزود: بر اساس این دو ماده قانون بودجه بانک مرکزی مکلف است 20 درصد از تسهیلات قرض‌الحسنه بانکی را به مددجویان کمیته امداد پرداخت کند.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی استانداری زنجان با اشاره به اینکه ابلاغ اولیه تسهیلات به مددجویان کمیته امداد به شبکه بانکی استان ابلاغ شده است، افزود: مبلغ اولیه ابلاغ شده در این زمینه 15 میلیارد و 400 میلیون تومان است.

وی تصریح کرد: شبکه بانکی در استان زنجان باید همکاری لازم را در پرداخت این اعتبارات به مددجویان کمیته امداد داشته باشد.

عباسی در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته برآیند شبکه بانکی مثبت بوده است، افزود: برخلاف محدودیت‌های موجود همکاری بانک‌ها در زمینه اعطای تسهیلات مطلوب بوده است.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته بانک‌ها در زمینه اعطای تسهیلات به بنگاه‌های زودبازده مطلوب عمل کرده و امسال که سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه‌ ایرانی است، انتظار می‌رود بانک‌ها همکاری لازم را در زمینه اعطای تسهیلات به متقاضیان داشته باشند.

انتهای پیام/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول