اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش بهار:

آموزش و پرورش بهار در ارزیابی هسته مشاوره، برتر همدان شد

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار گفت: آموزش و پرورش شهرستان بهار در ارزیابی هسته مشاوره، رتبه برتر استان همدان را به دست آورده است.

آموزش و پرورش بهار در ارزیابی هسته مشاوره، برتر همدان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، علی زارعی ظهر امروز در شورای آموزش و پرورش شهرستان بهار اظهار داشت: شهرستان بهار در سال تحصیلی 91-90 در سه دوره تحصیلی موفقیت‌های رو به رشدی داشته‌ است.

وی ادامه داد: در دوره راهنمایی در مجموع 98.54 درصد قبولی، در اول متوسطه 74.16 درصد قبولی، سوم متوسطه 259.29 درصد قبولی و در پیش دانشگاهی 7387.73 درصد قبولی داشته‌ایم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بهار افزود: در 24 ماده درسی که در دوره متوسطه و راهنمایی برگزار می‌شود در چهار ماده درسی رتبه نخست استان و در شش ماده رتبه سوم را کسب کرده‌ایم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین آموزش و پرورش شهرستان بهار در ارزیابی هسته مشاوره رتبه برتر استان را به دست آورده است.

زارعی با اشاره به برنامه‌های ماه رمضان اضافه کرد: در ایام ماه مبارک رمضان 20 محفل انس با قرآن دانش‌آموزی و فرهنگیان برگزار می‌شود.

وی گفت: همچنین جشن میلاد امام حسن مجتبی (ع) و ضیافت افطاری 5 هزار نفر از فرهنگیان به همراه خانواده‌های آنان از دیگر برنامه‌های ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه بهار نیز گفت: آموزش و پرورش به رسالت پیامبران نزدیک است که معلمان باید قدردان این نعمت بزرگ باشند و امروز به پرورش باید توجه وی‍ژه‌ای شود چراکه دشمن از طریق پرورش نادرست و غیر اسلامی، جوانان ما را هدف قرار داده است.

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حاتم‌نیا اضافه کرد: آموزش و پرورش زیربنای اصلی توسعه است و باید تمام دستگاه‌ها یاری‌گر این سیستم باشند زیرا با پرورش نیروی انسانی مناسب کشور به رشد و پیشرفت خواهد رسید.

فرماندار شهرستان بهار نیز گفت: سند تحول بنیادین یکی از اسناد مهم و تأثیرگذار در این سیستم است که در قالب 130 راهکار آمده که در دو بعد ساختار و محتوا از مهر ماه سال جاری آغاز می‌شود که در این سند به آموزش قرآن و مباحث دینی و نیروی انسانی توجه خاصی شده است.

نصرت‌الله گلکارزاده اظهار داشت: در شهرستان نیز شش کمیته ساماندهی نیروی انسانی، فضای آموزشی، آموزش نیروی انسانی، قوانین و مقررات، تحلیل محتوای درسی و ارزیابی و نظارت تشکیل شده است.

وی افزود: در شهرستان بهار دوره‌های آموزشی تخصصی در حال برگزاری است و هیچ مشکلی در رابطه با نیروی انسانی نداریم.

فرماندار شهرستان بهار اضافه کرد: همه باید دست به دست هم دهیم و یاری‌گر آموزش و پرورش باشیم تا این سند با موفقیت در سطح شهرستان اجرایی شود.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول