اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان تله فیلم پرده‌نشینان:

"پرده‌نشینان" عرفان را به تصویر کشیده است

خبرگزاری فارس: کارگردان تله فیلم پرده‌نشینان گفت: تله فیلم پرده‌نشینان عرفان را به تصویر می‌کشد.

"پرده‌نشینان" عرفان را به تصویر کشیده است

بابک فقیه ایمانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: این تله فیلم 70 دقیقه‌ای که آخرین مراحل ضبط خود را سپری می‌کند، توسط بخش خصوصی تهیه شده است.

وی با اشاره به اینکه موضوع اصلی تله فیلم پرده‌نشینان در مورد یک نویسنده است، تصریح کرد: این نویسنده در سن میانسالی از منظر خاصی به زندگی خودش نگاه می‌کند و کتابی را به رشته تحریر درمی‌آورد.

کارگردان تلویزیون ادامه داد: این فیلم که مضمون عرفانی در آن از شاخص‌ترین مشخصات آن است، و پرده‌نشینان یک اصطلاح عرفانی که در یکی از غزلیات حافظ به کار رفته است.

وی با بیان این مطلب افزود: اوصافی که شخصیت ما از آن برخوردار است، با پرده‌نشینی که حافظ در غزلش بیان کرده شباهت بسیاری دارد.

فقیه ایمانی با اشاره به اینکه کار تصویربرداری تله فیلم پرده‌نشینان در استان اصفهان و حومه آن انجام شده است، تاکید کرد: این فیلم با دیدگاه متفاوت حال از لحاظ نگارش فیلم‌نامه‌ و دیالوگ‌ها و خصوصیات سکانس‌‌ها با روش‌های جدید از وجه تفاوت‌های است که نسبت به سایر فیلم‌ها می‌توان در آن مشاهده کرد.

وی که کار نویسندگی فیلمنامه را نیز بر عهده داشته است، اضافه کرد: با این هدف که تماشاچی تحت تأثیر قرار بگیرد روند ساخت فیلم را دنبال کرده، چراکه هم مردم نسبت به گذشته فیلم بسیاری می‌بینند و هم بازار فیلم‌سازی رونق خوبی دارد.

نویسنده تله فیلم پرده‌نشینان در ادامه اظهار کرد: در دیالوگ‌ها از روش و گویش خاصی استفاده نشده چراکه فیلم بیشتر یک مضمون انسانی و بشری را نشان می‌دهد.

فقیه ایمانی، داوود فروتن را دستیار کارگردان و برنامه‌ریز دانست و گفت: در ساخت این تله فیلم حمید طالقانی مشاور کارگردان بوده و مهنوش دری طراح صحنه و لباس، محسن اثنی‌عشری صدابردار، علی چلانگر مدیر تدارکات و حمید سیادی مدیر تصویربرداری هستند.

وی ادامه داد: مهیار میرجلالی کار نور، طراح گریم رضا سعیدی، منشی صحنه یلدا جناب و سینه موبایل را مرتضی کریمی بر عهده داشته است.

کارگردان تله فیلم پرده‌نشینان بازیگران این فیلم را از استان اصفهان دانست و تصریح کرد: حسین غیابی، فاطمه محمودی، محمدرضا سهرابی، امید میرعلایی، مهرداد فرید، یلدا آیتی‌زاده، مجتبی کریمی، زهره مولوی، محمد نوید میرزایی، آرش شاه سنایی و عبدالکریم شاه سنایی از بازیگرانی هستند که در این کار با ما همکاری دارند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول