اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم داماش گیلان عنوان کرد

داماش دست قوه قضائیه است نه عابدینی / خصوصی‌سازی راهکار جلوگیری از ریخت و پاش‌های میلیاردی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم داماش گیلان با بیان اینکه تیم داماش دست قوه قضائیه است، گفت: مباحثی که در مورد عابدینی مطرح می‌شود، درست نیست.

داماش دست قوه قضائیه است نه عابدینی / خصوصی‌سازی راهکار جلوگیری از ریخت و پاش‌های میلیاردی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امید هرندی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از یک ماه پیش تاکنون مشکلات مالی تیم داماش آغاز شده است، اظهار داشت: اگر تاکنون تیم‌های بی پولی همانند داماش سرپا مانده‌اند به دلیل علاقه مردمی و پشتوانه‌ای به نام تماشاگران است.

* هزینه خرید 6 بازیکنمان یک میلیارد شده است

به گفته وی هزینه خرید شش بازیکن این تیم برابر با یک میلیارد شده است این در حالی است که خیلی از تیم‌ها برای یک بازیکن بالای یک میلیارد می‌دهند.

سرمربی تیم داماش با بیان اینکه عابدینی با تمام روابط، تجارب و توانمندی‌های که در مبحث مدیرعاملی و مدیریت باشگاه‌های فوتبال دارد تاکنون نتوانسته‌ است اسپانسری که مدنظر باشد را جذب کند اظهار امیدواری کرد مشکلات داماش با جذب اسپانسر برطرف شود.

* مردم فرق بازیکن دو سه میلیاردی و 100 میلیونی را خوب می‌دانند

به گفته هرندی مردم ایران همانطور که فوتبال را خوب می‌دانند فرق یک بازیکن 100 میلیونی با یک بازیکن دو الی 3 میلیاردی را خوب می‌دانند و در همین راستا تیم‌های کوچک همیشه برای تماشاگران بومی جذاب‌تر هستند.

* مربی بدنساز نداریم

وی با اشاره به مسائل پیرامونی داماش افزود: در حال حاضر تیم مربی بدنساز ندارد و بنده شخصا کارهای بدنسازی مربوط به تیم را مدیریت می‌کنم.

این مربی در ادامه با بیان اینکه آنهایی که بیشتر دارند همیشه از نداری گلایه می‌کنند، افزود: تیم‌هایی مثل داماش تا زمانی که کارد به استخوانشان نرسد از نداری‌شان حرفی به میان نمی‌آوردند.

هرندی افزود: در راستای غلبه بر مشکلات مالی در ابتدای فصل به سراغ بازیکنان بومی رفتیم.

وی ادامه داد: چند بازیکن لیگ برتری نیز داریم که موافقت کرده‌اند با قراردادی به ارزش نیمی از قراردادشان در تیم‌های سابق‌شان برای داماش بازی کنند.

* مدعیان خرید، بیشتر از 2 میلیارد برای داماش 5.6 میلیاردی نمی‌دهند

سرمربی تیم فوتبال داماش در واکنش به سؤال یکی از خبرنگاران اظهار داشت: دادگستری قیمت پایه داماش را برابر با 5.6 میلیارد تومان اعلام کرده است و این در حالی است که آنهایی که مدعی خرید این تیم در ابتدای فصل شد‌ه‌اند و عابدینی را دلیل ممانعت از جابه‌جایی تیم می‌دانند، قیمتی معادل 2 میلیارد را برای داماش لیگ برتری پیشنهاد می‌دهند.

وی افزود: آنهایی که مدعی خرید داماش هستند برای سر زبان افتادن اسم‌ خود دست به بیاناتی می‌زنند که نادرست است.

هرندی اظهار داشت: اصلا تیم دست عابدینی نیست که بخواهد برای فروش و یا عدم فروش آن تصمیم‌گیری کند، تیم دست دادگستری است و این دادگستری است که می‌تواند تیم را بفروشد و یا نگه دارد.

* مشخص است که برای پول‌های دولتی تصمیماتی درست گرفته نمی‌شود

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هزینه‌های میلیاردی برخی از تیم‌ها و عدم نتیجه‌گیری آنها افزود: تا زمانی که باشگاه‌ها خصوصی نشوند مسلم است که پول‌های تزریقی دولتی در جیب کسانی ریخته می‌شود که شایسته این همه توجه نیستند.

* جام حذفی امید تیم‌های ضعیف‌تر بود

هرندی در ادامه یادآور شد: جام حذفی یکی از جام‌های با قدمت بود که در آن بسیاری از تیم‌هایی که امیدی به رده‌های بالای لیگ برتر نداشتند، شانس قهرمانی پیدا می‌کردند.

* تماشاچی احترام دارد، نباید تور 30 متری جلوی او کشید

هرندی در ادامه در پاسخ به سؤالی پیرامون درگیری‌های موجود در فوتبال پس از بازی‌ها افزود: اینگونه مسائل ریشه در مدیریت نادرست دارد، به عنوان نمونه در شیراز تورهای در اطراف زمین کشیده‌اند که 30 متر ارتفاع دارد و این به معنای توهین به شعور تماشاچی است.

وی افزود: اگر دیده می‌شود که در بازی ملوان و گهر درود نیز آن حوادث پیش می‌آید به دلیل این است که شرایط جابه‌جایی تماشاچیان گهر نامناسب بوده است.

به گفته هرندی اینکه شش الی 7 هزار نفر در کیلومترها آن‌سوتر برای دیدن یک مسابقه فوتبال بیایند در دنیا بی‌نظیر است.

این مربی افزود: این مسئله در واقع ریشه در این دارد که مسابقه مذکور باید در دورود برگزار شود و شرایط برگزاری مسابقه در این شهر فراهم شود نه در کرجی که تیم سایپا در هر بازی بیشتر از یک‌هزار تماشاچی ندارد.

انتهای پیام/آ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول