اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای شرکت در مسابقات کشوری

تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه عازم یزد شد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری گفت: تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه به نمایندگی از این استان در مسابقات کشوری شرکت می‌کند.

تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه عازم یزد شد

کیومرث غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: مسابقات فوتبال ساحلی قهرمانی کشور در استان یزد برگزار می‌شود.

وی افزود: صبح امروز تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه به عنوان نماینده استان چهارمحال و بختیاری برای شرکت در این مسابقات به استان یزد اعزام شد.

غلامی بیان داشت: مسابقات قهرمانی فوتبال ساحلی نوجوانان کشور با حضور 9 تیم برتر کشور از امروز تا ششم مرداد ماه جاری در استان یزد برگزار می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه در پنج سال گذشته در تمامی رده‌های سنی حضوری قدرتمند در مسابقات کشوری داشته است و در سال جاری نیز از آمادگی مطلوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه این تیم دوران آماده‌سازی خود را به صورت منظم و با حضور تمامی بازیکنان خود انجام داده است، بیان داشت: این تیم در حال حاضر در شرایط مطلوبی قرار دارد.

غلامی گفت: تیم فوتبال ساحلی شهدای چلیچه تمرینات خوبی را در زمین اختصاصی خود زیر نظر مربیان خود انجام داده است، و در حال حاضر از نظر جسمانی و روحی در شرایط مطلوبی قرار دارد.

وی ادامه داد: چلیچه یکی از مناطق استان چهارمحال و بختیاری است که استعدادهای فراوانی در رشته فوتبال ساحلی دارد که در صورت توجه بیش از پیش مسئولان در آینده‌ نزدیک شاهد رشد و درخشش این ورزشکاران خواهیم بود.

غلامی با بیان اینکه در استان چهارمحال و بختیاری استعدادهای فراوانی در رشته فوتبال روی چمن و ساحلی وجود دارد، تاکید کرد: باید در این استان مسئولان توجه بیشتری نسبت به این رشته ورزشی داشته باشند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول