اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی خبر داد

استانداردسازی تمام فرآیندها در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از استانداردسازی تمام فرآیندها در پارس جنوبی خبر داد.

استانداردسازی تمام فرآیندها در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه مجید بحرانی شامگاه سه‌شنبه در نشست با مدیران سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی اظهار داشت: صنایع و زیرساخت‌های نفت و گاز از مهم‌ترین عوامل در رونق اقتصادی کشور هستند.

مدیر استانداردها و کیفیت سازمان منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی خاطر نشان کرد: رعایت استانداردها از مسائل مهمی است که در کاهش آلایندگی صنایع نفت و گاز حائز اهمیت است و به حفظ پاکیزگی محیط زیست کمک شایانی می‌کند.

بحرانی استقرار استانداردهای ملی،‌ جهانی، صنعت نفت و همچنین کیفی‌سازی فرآیندهای سازمانی را بسیار ضروری دانست و تاکید کرد: استقرار استانداردهای جهانی و کیفی‌سازی فرآیندهای منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی در توسعه زیرساخت‌های این منطقه بسیار اثرگذار است.

بحرانی با تاکید بر رعایت استانداردهای لازم در پارس جنوبی تصریح کرد: تمام فعالیت‌ها و پروژه‌های سازمان از مرحله تهیه شرح کار، مناقصه، انتخاب پیمانکاران و سازندگان، عقد قرارداد تا زمان طراحی و اجرای مطابق الزامات و استانداردهای ملی، بین‌المللی و وزارتی است.

وی یادآور شد: حصول اطمینان از رعایت اجرای سیستم‌های مدیریتی نوین و به‌روزرسانی آنها به منظور استقرار و توسعه استانداردهای بین‌المللی حاکم بر صنعت نفت از اولویت‌های سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است.

بحرانی استانداردسازی تمام فرآیندها را از اهداف سازمان منطقه ویژه پارس خواند و افزود: طراحی و تهیه شناسنامه فنی برای تمام دستگاه‌ها، تجهیزات، تاسیسات و بازرسی فنی در هنگام خرید کالا، مواد و مصالح از جمله برنامه‌های ما برای استانداردسازی در سازمان منطقه ویژه پارس است.

مدیر کیفیت و استاندارد منطقه ویژه پارس متذکر شد: روند تولید محصولات از زمان تهیه مواد اولیه تا استحصال محصول نهایی و انجام بازرسی فنی و نظارت بر اجرای درست، از برنامه‌های اصلی به منظور استقرار استانداردها در این سازمان است.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول