اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دیر، کنگان و جم در مجلس:

مصوبات سفر رهبری به عسلویه شتاب بیشتری داشته باشد

خبرگزاری فارس: نماینده دیر، کنگان و جم در مجلس شورای اسلامی گفت: مصوبات سفر رهبری به عسلویه اهمیت زیادی دارد و باید شتاب بیشتری داشته باشد.

مصوبات سفر رهبری به عسلویه شتاب بیشتری داشته باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان حجت‌الاسلام موسی احمدی در نشست با مدیران اجرایی شهرستان کنگان با تبریک ماه مبارک رمضان اظهار داشت: رمضان ماهی پرفیض و برکت است و باید برای برخورداری از فیوضات این ماه نهایت تلاش خود را بکنیم.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم ولی‌نعمت مسئولان و رکن تمامی فعالیت‌های ایشان هستند و باید از تمام توان برای رضایتمندی مردم بهره ببریم.

احمدی با اشاره به ضرورت رفع نیازهای شهرستان کنگان در تمامی ابعاد بیان داشت: شهرستان کنگان از موقعیتی استراتژیک در جنوب کشور برخوردار است و به همین دلیل باید پیشرفت و توسعه این شهرستان در تمامی عرصه‌ها را تسریع بخشیم.

وی اضافه کرد: سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه هدیه‌ای بزرگ به مردم جنوب استان بود و برکات فراوانی برای پیشرفت و توسعه شهرستان‌های جنوبی استان به همراه داشت.

این مسئول با تاکید بر اینکه پروژه‌های سفر رهبر معظم انقلاب به عسلویه هدیه‌ای برای مردم منطقه بود‌ ابراز داشت: پروژه‌های مصوب سفر مقام معظم رهبری به عسلویه گامی اساسی در توسعه استان محسوب می‌شود و روندی صعودی در توسعه شهرستان‌های جنوبی به وجود آورد.

نماینده مردم کنگان، دیر و جم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با توجه به نیازهای اساسی شهرستان جم در حوزه‌های آموزشی پروژه‌های مصوب سفر رهبری در عرصه نوسازی مدارس و فضاهای آموزشی باید با جدیت بیشتری دنبال شود.

احمدی متذکر شد: اداره کل نوسازی مدارس استان باید توجه ویژه‌ای به این پروژه‌ها داشته باشد و با هماهنگی بیشتری این پروژه‌ها را پیگیری کند.

این مسئول در پایان اذعان داشت: انتظار می‌رود اعتبارات همه شهرستان‌ها به صورت عادلانه در نظر گرفته شود و با جدیت نسبت به مصوبات و هدیه سفر معنوی مقام معظم رهبری به شهرستان اقدام عاجل صورت گیرد.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول