اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فوتبال‌دستی استان اصفهان:

مسابقات فوتبال‌دستی جام رمضان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته فوتبال‌دستی استان اصفهان گفت: رقابت‌های فوتبال‌دستی ویژه ماه مبارک رمضان از جمعه این هفته در دستور کار کمیته قرار گرفته است.

مسابقات فوتبال‌دستی جام رمضان برگزار می‌شود

منصور زیدی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دختران و پسران فعال در رشته‌ فوتبال‌دستی استان اصفهان جزو بهترین‌های ایران هستند و تنها اندکی بودجه می‌تواند این رشته را در سطح کشور به اوج خود برساند.

وی که کمیته‌اش زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان فعالیت دارد، تاکید کرد: رقابت‌های فوتبال‌دستی ویژه ماه مبارک رمضان از جمعه این هفته در دستور کار کمیته قرار گرفته است.

مسئول کمیته فوتبال‌دستی استان اصفهان ادامه داد: رقابت‌های فوتبال‌دستی ویژه ماه مبارک رمضان، 11 صبح و در باشگاه سپاهان واقع در خیابان حکیم نظامی برگزار می‌شود و ورود تمام علاقه‌مندان به این رقابت‌ها (با پرداخت ورودی) آزاد است.

وی در مورد افتخارات رشته فوتبال‌دستی اصفهان به مسابقات رنکینگ این رشته ورزشی در تهران اشاره کرد و افزود: در این رقابت‌ها عماد عزیزی در دو قسمت انفرادی و دوبل توانست در جایگاه نخست قرار بگیرد.

زیدی تصریح کرد: در مسابقات فوتبال‌دستی رنکینگ تهران ورزشکاران اصفهانی توانستند توانایی استان اصفهان را در این رشته ورزشی به خوبی نمایان کنند.

وی تاکید کرد: برگزاری دوره‌های داوری و مربیگری در رشته فوتبال‌دستی هنوز در دستور کار کمیته قرار نگرفته است، اما در صورت بروز شرایط مناسب به طور حتم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول