اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر:

ایستگاه‌های آتش‌نشانی باقرشهر پاسخگوی نیاز مردم نیست

خبرگزاری فارس: مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر خواستار افزایش تعداد ایستگاه‌های آتش‌نشانی باقرشهر شد و گفت: ایستگاه‌های آتش‌نشانی باقرشهر پاسخگوی نیاز مردم نیست.

ایستگاه‌های آتش‌نشانی باقرشهر پاسخگوی نیاز مردم نیست

ایرج یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از افزایش حوادث در تیرماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد.

وی افزود: در محدوده باقرشهر کارخانجات و کارگاه‌های بسیاری وجود دارد، همچنین تردد خودروهای سنگین و نیمه‌سنگین به سمت استان‌های جنوبی از بزرگراه خلیج فارس و جاده‌های کمربندی موجب شده است که حوادث بسیاری به آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر گزارش شود.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر ادامه داد: با توجه به امکانات موجود پاسخگویی به نیاز شهروندان مشکل است و همواره از ایستگاه‌های همجوار تقاضای کمک می‌کنیم.

وی اضافه کرد: آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر با سه شیفت کاری، یک ایستگاه فعال و هشت دستگاه انواع ماشین‌آلات سبک، نیمه‌سنگین و سنگین اطفای حریق و امداد و نجات به صورت شبانه‌روز در حال خدمات‌رسانی به شهروندان است.

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری باقرشهر در پایان آمار حوادث و حریق را در طول یک ماه گذشته 52 مورد اعلام کرد و گفت: در این خصوص 24 مورد مربوط به حوادث و 28 مورد حریق بوده است و شاهد افزایش 20 درصدی حوادث نسبت به مدت مشابه در سال گذشته هستیم.

انتهای پیام/ز30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول