اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از این پس در شهرستان‌های فارس صورت می‌گیرد

برگزاری جلسه‌های شورای اداری بنیاد مسکن

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن فارس با بیان اینکه منبعد جلسه‌های شورای معاونان این نهاد در شهرستان‌های این استان برگزار می‌شود، گفت: این اقدام، فرصتی برای رشد و توسعه بیشتر هر منطقه است.

برگزاری جلسه‌های شورای اداری بنیاد مسکن

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، سید علی‌نقی لقمانی در نخستین جلسه شورای معاونان این اداره کل که در شهرستان مرودشت برگزار شد، اظهار داشت: شناخت بیشتر از توانمندی‌های هر منطقه، آشنایی با کارکنان و ارائه آمارهای زنده از عملکرد مطلوب، بررسی مشکلات مردم و ایجاد فرصت برای اجرای برنامه‌های توسعه از اهداف طرح برگزاری جلسات شورای معاونان در شهرستان‌های این استان است که پیش از این در مرکز استان برگزار می‌شد.

وی با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در شهرستان مرودشت در جلسه شورای معاونان این نهاد خاطرنشان کرد: کارکنان بنیاد مسکن در اجرای طرح تکریم ارباب رجوع باید الگوی دیگر ادارات باشند.

به گفته این مسئول، پروژه مسکونی 408 واحدی شهرستان مرودشت نیز دارای سه فاز اجرایی بوده که فاز نخست آن دارای 108 واحد با اعتبار 5 میلیارد تومان احداث شده و به متقاضیان واگذار شده و فاز دوم نیز با 96 واحد مسکونی با 65درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت بوده و فاز سوم این پروژه نیز با 204 واحد مسکونی و 30 درصد پیشرفت در حال پیگیری است.

لقمانی و هیئت همراه در بدو ورود به شهرستان مرودشت از پروژه بزرگ 408 واحد مسکونی در حال ساخت این شهرستان بازدید کردند.

همچنین  پروژه 32 واحد مسکونی شهرستان مرودشت که به گفته مدیرکل بنیاد مسکن فارس با پیشرفت قابل قبول خود در اجرای سریع آن تا اوایل آبان ماه سال جاری به بهره‌برداری نهایی می‌رسد، مورد بازدید قرار گرفت.

پروژه 32 واحدی مرودشت در زمینی به مساحت 2 هزار متر مربع و 2 هزار و 350 متر مربع زیربنا در حال ساخت است که برای هر واحد از 21میلیون تومان تسهیلات مسکن مهر و 7 میلیون و 800 هزار تومان از محل اعتبارات سفر مقام معظم رهبری برخوردار شده است.

برگزاری این جلسه برای نخستین بار در شهرستان مرودشت و از این به بعد سلسله جلسات شورای معاونان این نهاد به جای تشکیل در شیراز در دیگر شهرستان‌های استان فارس برگزار می‌شود.

شهرستان مرودشت در فاصله 35 کیلومتری شمال شیراز واقع شده است.

انتهای پیام/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول