اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد خبر داد

فعالیت 12 مرکز تخصصی قرآنی در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد از فعالیت 12 مرکز تخصصی قرآنی در سعدآباد خبر داد.

فعالیت 12 مرکز تخصصی قرآنی در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی در نشست با جامعه قرآنی سعدآباد اظهار داشت: در سال‌های اخیر مقام معظم رهبری تاکیدات بسیاری بر سامان‌دهی و سازمان‌دهی و تشکیل جبهه فرهنگی در کشور داشته‌اند.

وی افزود: از دیدگاه مقام معظم رهبری اگر جامعه‌ای در همه حوزه‌ها جلودار باشد، اما در حوزه فرهنگ توفیقاتی کسب نکند، این توفیقات بی‌نتیجه است.

جمالی خاطر نشان کرد: در جامعه اسلامی فرهنگ اسلامی و قرآنی باید مورد توجه مسئولان باشد و ایشان باید برای تحقق این امر تلاش کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد با اشاره به اینکه اقتدار نظام در اقتدار فرهنگی است بیان داشت: فرهنگ با محوریت قرآن و سیره اهل‌بیت (ع) محقق می‌شود.

جمالی با بیان اینکه سعدآباد در حوزه‌های مختلف فرهنگی اقدامات خوبی را آغاز کرده است یادآور شد: سعدآباد ظرفیت‌های مطلوب قرآنی دارد و از این ظرفیت‌ها در راستای توسعه فعالیت‌ها استفاده می‌کند.

وی ادامه داد: به منظور توسعه فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی 12 مرکز تخصصی قرآنی در سعدآباد فعالیت دارند و در ماه مبارک رمضان به طور خاص در این مسیر تلاش می‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد اذعان داشت: فعالیت‌های دینی و مذهبی از نیازهای فرهنگی مهم جامعه است و در ماه رمضان شاهد گسترش این برنامه‌ها در سعدآباد خواهیم بود.

وی حضور روحانیون در سعدآباد را از برکات ماه مبارک رمضان دانست و عنوان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در ماه مبارک رمضان شاهد فعالیت 30 روحانی در مساجد مختلف سعدآباد خواهیم بود.

جمالی اضافه کرد: برگزاری کلاس‌های تفسیر قرآن، نهج البلاغه، احکام،‌ معارف اسلامی، اخلاق و برگزاری نماز جماعت از جمله وظایف روحانیون مستقر در مساجد است.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد بیان داشت: برگزاری کلاس‌های روان‌خوانی،‌ روخوانی، تجوید و آموزش تصحیح نماز نیز از مهم‌ترین وظایف فرهنگی ما در ماه رمضان به شمار می‌رود.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول