اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام مبارک رمضان

توزیع 60 تن مرغ گرم و 70 تن برنج در گیلانغرب

خبرگزاری فارس: فرماندار گیلانغرب گفت: در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان گیلانغرب 60 تن مرغ گرم 70 تن برنج به قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

توزیع 60 تن مرغ گرم و 70 تن برنج در گیلانغرب

به گزارش خبرنگار فارس از کرمانشاه، اردشیر رستمی صبح امروز در جلسه تنظیم بازار شهرستان گیلانغرب که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مرغ برای ایجاد تعادل در قیمت عرضه مرغ در بازار، روزانه 2 تن گوشت مرغ به قیمت مصوب در گیلانغرب توزیع خواهد شد.

رستمی افزود: واحدهای مرغداری که نسبت به تحویل مرغ خود به کشتارگاه اقدام کنند از حمایت ویژه دولت برخوردار خواهند شد.

وی ادامه داد: در ایام ماه مبارک رمضان در شهرستان گیلانغرب 60 تن مرغ گرم به قیمت مصوب هر کیلو 5 هزار و 200 تومان و 70 تن برنج به قیمت مصوب توزیع خواهد شد.

فرماندار گیلانغرب بر تشدید کنترل بهداشتی توسط بازرسان دامپزشکی و بهداشت و درمان‌، جلوگیری از کشتار غیر‌مجاز و خارج از شبکه گوشت و سامان‌دهی کشتارگاه‌ها، جلوگیری از عرضه مرغ زنده در سطح شهر وکنترل عرضه مرغ به مبادی خارج از استان‌، افزایش اکیپ‌های سیار به سه اکیپ به‌ منظور نظارت و بازرسی از واحدهای صنفی، کارخانجات و کارگاه‌های تولیدی و تشدید برخورد با متخلفان اقتصادی تاکید کرد.

وی با اشاره به اینکه در یک‌ماه گذشته برای 30 واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل شده است، تصریح کرد: 25 واحد صنفی یک واحد مرغداری و 4 واحد خبازی به پرداخت 16 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شده‌اند.

رستمی گرانفروشی‌، کم فروشی و عدم رعایت بهداشت را مهمترین تخلفات واحدهای صنفی متخلف عنوان کرد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول