اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نمایشگاه‌های طرح ضیافت

مرغ در چهارمحال و بختیاری با قیمت 4700 تومان توزیع می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: در نمایشگاه‌های طرح ضیافت این استان، گوشت مرغ با قیمت 4 هزار 700 تومان توزیع می‌شود.

مرغ در چهارمحال و بختیاری با قیمت 4700 تومان توزیع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، بهروز همتیان بعد از ظهر امروز در نشست شورای اداری این سازمان اظهار داشت: به منظور تامین مواد پروتئینی مورد نیاز مردم این استان نمایشگاه طرح ضیافت در این استان برپا شده است.

وی افزود: این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برپا شده است، اقلام مورد نیاز مردم را با پنج تا 15 درصد کاهش قیمت به فروش می‌رساند.

همتیان بیان داشت: به منظور تامین گوشت مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان، توزیع گوشت مرغ با قیمت 4 هزار و 700 تومان به صورت گسترده در این نمایشگاه‌ها در دستور کار جهاد کشاورزی استان چهارمحال و بختیاری قرار گرفته است.

معاون امور دام سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: دیگر مواد پروتئینی مورد نیاز مردم از جمله ماهی و گوشت قرمز نیز در این نمایشگاه‌ توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: برای رفع کامل نیاز مردم این استان و عدم کمبود کالا در بازارهای این استان سازمان صنعت، معدن و تجارت این استان به زودی محموله‌های جدیدی از جمله گوشت مرغ را به بازار تزریق می‌کند.

وی با بیان اینکه مردم این استان برای تامین کالاهای مورد نیاز خود در نمایشگاه ضیافت با کمبودی مواجه نخواهند بود، بیان داشت: ساعت کار این فروشگاه سه بعدازظهر تا هشت شب است.

همتیان گفت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت نظارت بسیار دقیقی بر فعالیت اصناف در این نمایشگاه دارند و با هر گونه تخلف اعم از کم‌فروشی و گران‌نفروشی به شدت و به فوریت برخورد می‎کنند.

 وی ادامه داد: همچنین با برنامه‌ریزی صورت گرفته در ماه مبارک رمضان بر تمامی بازارهای این استان به صورت دقیق نظارت می‌شود و متخلفان به اداره تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/و20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول