اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار عنبرآباد خبر داد

بهره‌برداری از 39 پروژه عمرانی و خدماتی در عنبرآباد

خبرگزاری فارس: فرماندار عنبرآباد گفت: بیش از 39 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از 55 میلیارد تومان در هفته دولت در این شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از 39 پروژه عمرانی و خدماتی در عنبرآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، ولی‌محمد مشایخی ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: ماه مبارک رمضان فرصتی است تا انسان‌ها بتوانند در مسیر خودسازی قرار گیرند تا در هدایت جامعه نقش‌آفرینی داشته باشند.

وی با گرامیداشت پنجم مرداد ماه سالروز برگزاری نخستین نماز جمعه در تهران افزود: سنگر نماز جمعه بزرگ‌ترین سنگر برای هدایت جامعه است و نقش تأثیرگذاری در مسائل مختلف جامعه اسلامی دارد.

مشایخی تصریح کرد: تاکنون طی دوران انقلاب اسلامی با دشمنان اسلام و انقلاب از طریق همین صف‌های به هم پیوسته مبارزات اساسی صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: همگان باید در راستای تقویت این سنگر مهم و باارزش به صورت تکلیف محور اقدام کنند.

مشایخی عنوان کرد: بیش از 39 پروژه عمرانی و خدماتی با اعتبار بیش از 55 میلیارد تومان در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد که نشان از تلاش شبانه‌روزی مسئولان این شهرستان در خدمت‌رسانی به مردم دارد.

فرماندار عنبرآباد گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید نظم و انضباط اداری را همواره مورد توجه خود قرار دهند و در مناسبت‌های ملی و مذهبی مختلف حضور یابند.

مشایخی با اشاره به اینکه اعتبارات استانی سال جاری در حال تقسیم است، بیان داشت: اما برای دریافت اعتبارات ملی که 85 درصد اعتبارات دستگاه‌های اجرایی را تشکیل می‌دهد باید به صورت ویژه پیگیری شود.

وی اذعان داشت: در بحث برنامه‌های فرهنگی باید با حضور مردم و به ویژه جوانان مستعد شهرستان اقدامات مؤثری صورت گیرد.

انتهای پیام/ش20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول